کد خبر : 1790184 | 14 آبان 1400 ساعت 20:32 | 13.3K بازدید | 3 دیدگاه

کونته: آمده‌ام تا زمینه‌ساز قهرمانی تاتنهام شوم

آنتونیو کونته، سرمربی جدید تاتنهام، می‌گوید که هدایت این تیم چالش بسیار بزرگی برای او به حساب می‌آید.

کونته: آمده‌ام تا زمینه‌ساز قهرمانی تاتنهام شوم

به گزارش "ورزش سه"، کونته شب گذشته در دیدار برابر ویتسه آرنهایم در لیگ کنفرانس اروپا برای اولین بار روی نیمکت تاتنهام نشست و موفق شد گام اول را با کسب سه امتیاز بردارد.

آنها روز یکشنبه باید در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس برابر اورتون به میدان بروند و کونته در کنفرانس خبری پیش از این بازی مدعی شد که هدایت تاتنهام برای او چالشی بزرگ است.

این مربی ایتالیایی گفت:« این چالشی بسیار بسیار بزرگ است. من به خوبی می‌دانم که این باشگاه سال‌هاست جامی را به دست نیاورده است. اما فکر می‌کنم اینجا هستم تا بتوانم زمینه‌ساز قهرمانی این تیم شوم. قهرمانی پس از یک، دو یا سه روز یا یک ماه به دست نمی‎آید. باید دیدگاه درستی داشت. این باشگاه چشم انداز بسیار خوبی در بیرون از زمین دارد. حالا ما باید این دیدگاه را در داخل زمین نیز به کار بگیریم. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم، این نکته اهمیت بسیاری دارد.»

 

1660452

 

کونته در ادامه اضافه کرد:« این تیم باید از نظر فیزیکی بهبود پیدا کند تا بتواند ایده فوتبال من را به اجرا دربیاورد، بتواند دستورات بیشتری را در زمین اجرا کند و در طول بازی زیاد احساساتی نشود و در عین حال ظرفیت تیم برای ضربه خوردن در طول بازی نیز باید بالا برود. ما باید در ابعاد بسیاری پیشرفت کنیم و به همین دلیل فکر می‌کنم که تاتنهام تصمیم گرفته برای تغییر تلاش کند چون این شرایط خوب نیست و معمولا مربی است که تاوانش را می‌دهد.»

سرمربی جدید تاتنهام باور دارد که برای خروج از این شرایط دشوار نیاز به همراهی تمامی بازیکنانش دارد و اظهار داشت:« چیزی که از آن مطمئنم این است که ما باید همه با هم تلاش کنیم. بازیکنان به خوبی می‌دانند که باید تلاش بسیاری را به کار بگیرند. اگر می‌خواهیم برای تبدیل شدن به تیمی مهم در حال حاضر یا آینده تلاش کنیم، پس باید همه در کنار هم بایستیم.»

این سرمربی سابق یوونتوس، چلسی و اینتر به موفقیت عادت دارد اما هدفی برای این فصل تعیین نکرده است. او در این باره گفت:« این که دراین شرایط بگوییم هدف خاصی داریم ساده نیست. فکر می‌کنم نظر باشگاه هم همین است. فابیو پاراتیچی به خوبی شرایط را می‌داند. در حال حاضر درست یا منصفانه نیست که بگویم می‌خواهیم به هدفی برسیم یا کاری انجام دهیم. در حال حاضر باید قوی باشیم، باید با هم کار کنیم و بدانیم که نیاز به پیشرفت داریم.»

دیدگاه‌ها