کد خبر : 1790277 | 15 آبان 1400 ساعت 09:33 | 37.4K بازدید | 7 دیدگاه

اکیپ فرانسه:  لیون سردار را می خواهد 

خرید آزمون (16 میلیون یورو)؛ فروش او (0 میلیون یورو)

نشریه اکیب فرانسه مدعی شد که سردار آزمون در اولویت لیست خرید باشگاه لیون فرانسه قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه" این نشریه البته مدعی شد باشگاه لیون فرانسه خسوس مانوئل مهاجم تیم پورتو و همبازی مهدی طارمی را هم زیر نظر گرفته است اما باشگاه فرانسوی برای خرید سردار آزمون هیچ تردیدی ندارد. پیش تر همین نشریه مدعی شده بود باشگاه لیون که از مدت ها پیش به دنبال جذب سردار آزمون بود برای خرید او در ماه ژانویه پیشنهاد 8 میلیون دلاری برای 4 سال داده است. البته این قرارداد پایه سردار آزمون است و در این قرارداد آپشن هایی نیز برای او در نظر گرفته شده است. 

 

امروز هم سایت اسپورتس دیلی روسیه مدعی شده است که سردار آزمون با مدیربرنامه جدیدش در حال دست یابی به توافق اولیه با تیم لیون است. باشگاه فرانسوی پیش از آغاز فصل جاری هم نیت به بخدمت گیری سردار آزمون داشت و حتی در آخرین روز نقل و انتقالات عنوان شده بود سردار آزمون در تست پزشکی تیم لیون شرکت خواهد کرد اما همه چیز به تعطیلات زمستانی موکول شد. سردار آزمون تا پایان فصل جاری با تیم زنیت قرارداد دارد. او می تواند در تعطیلات زمستانی با باشگاه جدید خود وارد مذاکره شود و به توافق رسد. جدایی او از تیم زنیت در ماه ژوئن اتفاق خواهد افتاد. 

 

از آنجایی که سردار آزمون در پایان فصل جاری قراردادش با تیم زنیت به اتمام می سد حضورش در تیم جدید منوط به پرداخت پول به تیم زنیت نخواهد بود. زنیت بابت خرید این بازیکن از روبین 12 میلیون یورو نقد پرداخت کرده است و بابت قهرمانی در سه فصل اخیر لیگ برتر روسیه سه میلیون دیگر هم به این باشگاه پرداخت کرده است. این فصل هم تیم زنیت با سردار آزمون در مدار قهرمانی قرار دارد و در صورت این اتفاق یک میلیون یوروی دیگر از سوی باشگاه زنیت باید به تیم روبین پرداخت شود. در این صورت سردار آزمون با 16 میلیون یورویی که برای خرید او از سوی زنیت پرداخت شده اردوی این تیم را ترک خواهد کرد بدون اینکه درآمدی از نظر فروش برای زنیت داشته باشد.

 

1661470

دیدگاه‌ها