کد خبر : 1790285 | 15 آبان 1400 ساعت 10:00 | 10.9K بازدید | 2 دیدگاه

ایران به دنبال چهارمین قهرمانی در جام بین قاره ای

دیدار پایانی جام بین قاره ای فوتبال ساحلی در شهر دوبی امشب ساعت 19:30 بین تیم های ایران و روسیه برگزار می شود و ایران در صورت پیروزی برای چهارمین بار این جام را بر بالای سر می برد.

به گزارش "ورزش سه"، جام بین قاره ای از سال 2013 در شهر دوبی آغاز شده و ایران تا اکنون سه بار در این رقابت ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده که این اتفاقات خوب در سال های 2013 – 2018 و 2019 برای فوتبال ساحلی ایران رخ داده است. اما این بار قهرمانی در جام بین قاره ای برای فوتبال ساحلی ایران حلاوت بیشتری دارد. به این خاطر که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به بهانه ناکامی در جام ملت ها 2019 در جام جهانی پاراگوئه شرکت نکرد و در جام جهانی روسیه در سال 2021 هم با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا از حضور محروم شد. از آنجایی که به بهانه جام جهانی روسیه بازی های مقدماتی جام جهانی برگزار نشد کنفدراسیون فوتبال آسیا به استناد به نتایج دوره قبل جام ملت ها نمایندگان آسیا برای حضور در جام جهانی را انتخاب کرد که طبیعتا ایران از این لیست خط می خورد و به همین بهانه فوتبال ساحلی ایران تا رتبه چهاردهم سقوط کرد. 

 

اما اتفاقات خوب برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در حال بازگشت است. ایران در بازی های گروهی با شکست 6-1 ژاپن انتقام شکست 3-2 در جام ملت ها را گرفت و از همه مهمتر به بازی پایانی این رقابت ها راه پیدا کرده است و امشب برای قهرمانی با روسیه بازی خواهد کرد. خوشبختانه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از روسیه شناخت کافی دارد به این خاطر که در بازی های گروهی با این تیم بازی کرد و 4-3 باخت. شاگردان هاشم پور حالا به چشمانی بازتر با  این تیم بازی خواهند کرد و حتما اشتباهاتی که در بازی با این تیم در بازی گروهی داشته اند را مرور کرده اند. 

 

ایران در صورت قهرمانی در جام بین قاره ای جایگاه خوب خود را در رنکینگ فیفا را به دست خواهد آورد.

 

1661474

 

1661475

دیدگاه‌ها