کد خبر : 1790289 | 15 آبان 1400 ساعت 10:15 | 9K بازدید | 2 دیدگاه

چرا بازی لبنان – ایران بدون تماشاگر برگزار می شود؟

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال لبنان دیدار این تیم با ایران در روز 20 آبان بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. این در حالی است که لبنانی ها در تلاش بودند این بازی با حضور تماشاگر برگزار شود.

چرا بازی لبنان – ایران بدون تماشاگر برگزار می شود؟ 

به گزارش "ورزش سه"، حتی لبنانی ها به این موضوع معترض شدند. اما اعتراض ها فایده ای نداشت و بر اساس اعلام رسمی فیفا این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. خیلی ها دوست دارند بدانند چرا این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار می شود در حالی که تاکید فیفا به بازگشت تماشاگران به استادیوم ها است. 

 

هاشم حیدر - رئیس فدراسیون فوتبال لبنان در این خصوص به روزنامه النهار می گوید:«ما همه تلاش خودمان را برای تغییر این تصمیم انجام دادیم و با مسئولان مربوطه مذاکره کردیم. ضمانت های لازم در خصوص موضوعات امنیتی را دادیم اما این تصمیمی است که از جانب فیفا و AFC گرفته شده و توضیحات کافی در این خصوص به ما ارائه نشد در حالی که مذاکرات انجام شده نیز سودی نداشت.موضع فدراسیون لبنان از ابتدا مشخص بوده و تمامی تلاش ها را به کار بستیم تا دو بازی خانگی پیش روی با حضور تماشاگران در صیدا برگزار شود. این تصمیم از جانب فیفا و AFC گرفته شده و با وجود همه تلاش هایی که انجام شد حاضر به تغییر عقیده در این خصوص نشدند. تمامی تلاش های ما بی نتیجه بود در حالی که سعی کردیم ابعاد مثبت حضور تماشاگران و علاقه فوتبال دوستان لبنانی به تماشای این بازی و تشویق تیم ملی کشورشان را منتقل کنیم اما به این این موارد هم توجهی نکردند و در نهایت نتوانستیم نظر فدراسیون جهانی را تغییر بدهیم.»

دیدگاه‌ها