کد خبر : 1790302 | 15 آبان 1400 ساعت 11:28 | 9K بازدید | 2 دیدگاه

ستاد ملی کرونا باید دستور بدهد؛

مهدی: آماده پذیرش تماشاگر هستیم اما ...

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر اعلام کرد شرایط حضور هواداران بستگی به اعلام نظر وزارت بهداشت دارد.

مهدی: آماده پذیرش تماشاگر هستیم اما ...

به گزارش "ورزش سه" سهیل مهدی مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر که شب گذشته به صورت تلفنی با برنامه «ضربه آزاد» شبکه اصفهان صحبت می‌کرد، در واکنش بحث حضور هواداران در ورزشگاه‌ها گفت: سخت‌ترین کار برای ما برگزاری بازی بدون تماشاگر است، چرا که ما همین بازی استقلال و فجرسپاسی هواداران علاقه‌مند پرشماری را در شهر شیراز دیدیم که می‌خواستند به ورزشگاه بیایند و ما شرمنده‌شان می‌شویم.

 

وی افزود: دستورالعمل‌های بهداشتی به ما ابلاغ شده است که هواداران را به بیرون از ورزشگاه هدایت کنیم و خودمان شرمنده مردم عزیز می‌شویم؛ مدیریت بهداشت کشور در شرایط پاندمی، مسئولیت این کار را برعهده دارد و ما هم علاقه‌مند هستیم هر چه سریع‌تر هواداران را روی سکوها داشته باشیم، مثل سایر اماکن عمومی که مردم در آن حضور دارند. امیدوار هستیم در قالب یک بروزرسانی جدید به ما اعلام کنند، قاعدتا حضور هواداران هم لیگ را گرم می‌کند و هم باعث آمادگی تیم‌های ملی ما می‌شود تا بتوانیم میزبانی خوبی داشته باشیم.

 

مهدی درباره آمادگی سازمان لیگ توضیح داد: فراموش نکنید که ما تا پیش از بحث پاندمی و کرونا بلیط الکترونیکی داشتیم و این مسئله همچنان پابرجاست و بحث تشخیص هویت که در زمان خریداری بلیط انجام می‌شود؛ من فکر می‌کنم با یک ارتباط ساده که می‌توانیم با بانک اطلاعاتی افرادی که واکسن زده‌اند با همکاری مدیریت بهداشتی داشته باشیم، افراد واجدالشرایط برحسب کد ملی و کسانی که واکسن زده‌اند، می‌توانند مجاز به خرید بلیط درصدی از سکوهای ورزشگاه شوند.

 

او ادامه داد: می‌توانیم از حداقل‌ها آغاز کنیم و مدیریت مسئله هم که برعهده ما و باشگاه‌ها است؛ خیلی سریع می‌توانیم این اتفاق را رقم بزنیم اما این مسئله به اجازه مدیریت بهداشت کشور و ستاد ملی کرونا بر می‌گردد.

دیدگاه‌ها