کد خبر : 1790354 | 15 آبان 1400 ساعت 14:55 | 38.2K بازدید | 8 دیدگاه

لوئیس انریکه:

برای راموس عذرخواهی نمی‌کنم، خوب شد ژاوی برگشت

لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا بالاخره یک بازیکن از رئال را دعوت کرد و در نشست خبری دیروز خود از سرخیو راموس هم صحبت کرد. او از بازگشت ژاوی به بارسا نیز ابراز خوشحالی کرد.

برای راموس عذرخواهی نمی‌کنم، خوب شد ژاوی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا دیروز فهرست تیمش برای دو بازی فینال گونه مقابل یونان و سوئد در مقدماتی جام جهانی 2022 را اعلام کرد. اسپانیا برای صعود به عنوان تیم اول باید در هر دو بازی پیروز شود.

در فهرست انریکه بالاخره نام یک بازیکن رئال دیده می شد. دنی کارواخال با رفع مصدومیت دوباره به تیم ملی دعوت شد تا موج اعتراضات رئالی ها نسبت به انریکه کمی کاهش پیدا کند. مدت ها بود از رئال بازیکنی به تیم ملی اسپانیا دعوت نمی شد.

 

 

1658611

 

 

انریکه در مورد دعوت از کارواخال گفت:« دنی اگر مصدوم نبود، در تمام فیفا دی های اخیر به تیم ملی دعوت می شد. از بازگشت او بسیار خوشحالم و می دانم که برای بازگشت به فرم خوبش، رژیم غذایی خاصی را دنبال می کند. او بازیکنی کاملا حرفه ای است. از من انتقادات مسخره ای می شد که عامدانه از رئال بازیکنی دعوت نمی کنم و به بازیکنان این تیم بی احترامی کرده ام. این در حالی است که در تمام فهرست های اخیر، 4 یا 5 بازیکن که پرورش یافته آکادمی رئال بودند، حضور داشتند.»

 

انریکه همچنین در مورد بازگشت ژاوی به بارسا گفت:« ژاوی به بارسا برگشته و امیدوارم بتواند جام های زیادی برای این تیم کسب کند. برایش بهترین ها را آرزو می کنم.»

 

 

1660037

 

 

سرخیو راموس:« فکر نمی کنم نیاز به عذرخواهی بابت عدم دعوت از سرخیو راموس باشد.»

 

آنسو فاتی:« باید بسیار مراقب بازیکنانی چون آنسو فاتی باشیم و همه آنهایی که به تازگی از مصدومیت برگشته اند. فاتی یک مورد خاص است ولی مراقبش هستیم. قرار نیست روی او ریسک کنم.»

 

 

1659954

 

 

بازگشت زلاتان به تیم ملی سوئد:« از بازگشت او در 40 سالگی تعجب کردم ولی او از لحاظ بدنی شرایط بسیار خوبی دارد. او برای سوئد یک نیروی تقویتی بسیار خوب محسوب می شود ولی امیدوارم بتوانیم او را در زمین محو کنیم.»

 

دیدگاه‌ها