کد خبر : 1790461 | 15 آبان 1400 ساعت 20:09 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان حسینی به دنبال برد در بازی معوقه

فرصت ایده‌آل برای صدرنشینی پیکان در لیگ برتر

تیم پیکان تهران با برد در بازی معوقه خود به صدرجدول رده بندی لیگ برتر می‌رسد.

فرصت ایده‌آل برای صدرنشینی پیکان در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، با پایان 4 هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران حالا یک فرصت استثنایی در اختیار پیکان قرار گرفته تا با برد در بازی معوقه خودش حداقل تا شروع رقابت های هفته پنجم صدرنشین مسابقات شود.


شاگردان مجتبی حسینی که روز گذشته مقابل تراکتور تبریز با نتیجه دو بر یک به برد رسیدند، مجموع امتیازات خود در این فصل را به 7 رساندند و این در شرایطی است که بازی هفته سوم آنها با ذوب‌آهن اصفهان به تعویق افتاده است.


در این شرایط پیکانی‌ها شانس بزرگی خواهند داشت تا در صورت برد در مصاف روز جمعه آینده با ذوب‌آهن اصفهان به امتیاز 10 برسند و صدرنشین لیگ برتر شوند. 


در حال حاضر استقلال 10 امتیازی با تفاضل گل +4 در صدرجدول قرار گرفته؛ سپاهان 9 امتیازی و دوم است، گل گهر و آلومینیوم اراک 8 امتیازی هستند و رتبه های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند و پیکان با 7 امتیاز و یک بازی کمتر و تفاضل گل 3 در رده پنجم قرار دارد.


از این رو در صورتی که پیکان بتواند ذوب‌آهن را در تک بازی معوقه لیگ برتر با برد پشت سر بگذارد، مثل استقلال 10 امتیازی می‌شود و حداقل تفاضل گلش هم با استقلال یکی خواهد شد و به صدرجدول رقابت های لیگ برتر صعود می‌کند.


پیکان تهران که امسال هم با ترکیبی جوان و بااستعداد در رقابت های لیگ برتر شرکت می‌کند، شروعی فوق‌العاده در رقابت‌ها داشته و حالا فرصت خوبی برای صدرنشین شدن تا پایان هفته چهارم در اختیارش قرار داده شده است. فرصتی که قطعا خودروسازان آن را به راحتی از دست نمی‌دهند.

دیدگاه‌ها