کد خبر : 1790470 | 15 آبان 1400 ساعت 20:25 | 24.8K بازدید | 9 دیدگاه

بازی فیزیکی و جاندار بود 

سرآسیایی: از پنالتی گل‌گهر گذشتند

مجتبی سرآسیایی می گوید دلیل عقب نشستن گل گهر در دیدار برابر پرسپولیس، خواسته خود این تیم بوده است.

سرآسیایی: از پنالتی گل‌گهر  گذشتند 

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال پرسپولیس و گل گهر در دیداری از هفته چهارم لیگ برتر و در استادیوم آزادی، به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند. مجتبی سرآسیایی مربی سیرجانی ها اعتقاد دارد که این نتیجه تساوی عادلانه بوده هر چند که آنها معتقدند داور می توانسته یک ضربه پنالتی به سود گل گهر اعلام کند.

 

سرآسیایی در نشست خبری پس از بازی گفت: خودتان هم دیدید که بازی جانداری بود. از لحاظ فیزیکی و فنی، بازی بسیار جانداری دیدیم و مباحث فنی خیلی زیادی در آن دخیل بود. سعی کردیم به تیم خوب پرسپولیس موقعیت ندهیم، فضاهای این تیم را بستیم و طبق آنالیز و دستورات تاکتیکی که توسط آقای قلعه نویی صادر شده بود، در موقع مناسب ایجاد خطر کردیم، موقعیت های مناسبی هم داشتیم و فکر می کنم که نتیجه، عادلانه بود. 

 

وی ادامه داد: بازی بار فنی خیلی خوبی داشت و از بچه های پرسپولیس و آقا یحیی بخاطر بازی زیبا، جوانمردانه و فوتبال فنی شان تشکر می کنم. بچه های خودمان تلاش مضاعفی داشتند. ما شرایط خوبی در این مسابقه داشتیم و می توانستیم حتی نتیجه را عوض کنیم. در هر صورت بچه هایمان تلاش زیادی کردند و به همه آنها خسته نباشید می گویم.

 

سرآسیایی در رابطه با داوری این بازی گفت: آن چیزی که ما می بینیم و از دور به نظر می رسید، یک سری اتفاقات در بازی رخ داد و فکر می کنم یکی، دو تا خطا درون محوطه جریمه رخ داد که ما تقریبا روی یکی از آنها نزدیک به قطعیت می گوییم که می شد اتفاقاتی رخ دهد و احساس می کنم آنجا از پنالتی ما گذشتند البته کارشناسان می توانند نظر دهند اما کاملا به داور بازی احترام می گذاریم. داور مدیریت خوبی داشت. نظر ما این است که آنجا می توانست یک پنالتی به سود تیم ما اعلام کند. 

 

مربی گل گهر درباره اینکه آیا آنها در نیمه دوم زیادی عقب کشیده اند یا فشار پرسپولیس بیشتر بوده است، پاسخ داد: چون در نیمه اول از بالا پرس کرده بودیم، در نیمه دوم خودمان شرایط را نگه داشتیم ولی خب روی یک اتفاق گل خوردیم که یکی از آن نظرات ما در این خصوص است که ابتدا در محوطه جریمه پرسپولیس اتفاقی افتاد و همان توپ در ادامه وارد محوطه جریمه ما شد و ایجاد خطر کرد. نظر داور است و ما به آن احترام می گذاریم ولی عقب نشستن ما هم تاکتیکی بود و هم اینکه پرسپولیس در نیمه دوم فشار بیشتری وارد کرد.

دیدگاه‌ها