کد خبر : 1790617 | 16 آبان 1400 ساعت 13:27 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

هفته به هفته قوی‌تر می‌شویم؛

نصاری: منصوریان فرمانده صنعت نفت است

هافبک گلزن صنعت نفت آبادان معتقد است که این تیم از این هفته روی دور برد افتاده و هفته به هفته قوی‌تر خواهد شد.

نصاری: منصوریان فرمانده صنعت نفت است

به گزارش "ورزش سه"، حکیم نصاری هافبک باتجربه صنعت نفت روز گذشته توانست نقش اصلی را در پیروزی تیمش مقابل نساجی ایفا کند و دو بار موفق به باز کردن دروازه حقیقی شد که گل اول به شکلی تماشایی و والی به ثمر رسید؛ نصاری در گفتگو با خبرنگار ما درباره بازی دیروز گفت: خداراشکر به نظرم بازی سخت و درگیرانه‌ای بود، کیفیت زمین واقعا هم برای ما و هم برای نساجی هافبک‌‌های خوبی دارد، خوب نبود؛ با تدابیری که آقای منصوریان داشتند و نکاتی که در تمرینات گفتند، فکر می‌کنم جواب داد و توانستیم نتیجه بگیریم.

 

وی افزود: من فکر می‌کنم هفته گذشته هم که بازی را باختیم روی یک اتفاق باختیم؛ 10-11 موقعیت داشتیم که بازهم بدشانس بودیم و نتوانستیم اما این هفته خداراشکر با همت و غیرتی که بچه‌های تیم داشتند توانستیم بازی را ببریم.

نصاری درباره درخشش خود و دبل گلزنی‌اش گفت: شوت است دیگر، من دیدم آقای حقیقی جلو آمده بود و توپ هم حالت والی بود که من گفتم بزنم و خداراشکر گل شد؛ فکر می‌کنم گلزن مهم نبود بلکه برد تیم مهم بود که به دست آمد. تحت فشار بودیم و نیاز بود که بتوانیم ببریم.

 

هافبک صنعت نفت در واکنش به حضور منصوریان روی نیمکت نفت، پاسخ داد: بحث پاقدم هم نباشد، کلاً حضور ایشان لبِ خط بسیار موثر است و روحیه مضاعفی به بازیکنان تیم می‌داد؛ فکر می‌کنم حضور آقای منصوریان لبِ خط تاثیرگذار است، ایشان سرمربی و فرمانده تیم است و حضورشان بسیار خوب بود.

 

حکیم نصاری درباره بازگشت محمد طیبی هم توضیح داد: بازیکن باتجربه‌ای است و چند سال مداوم است که در لیگ برتر دارد بازی می‌کند؛ من سال قهرمانی در استقلال خوزستان هم با او هم‌تیمی بودم، مدافع قابل اعتمادی است. انشالله 3-4 هفته دیگر محمد اهل شاخه به تیم اضافه می‌شود و به نظر من تیم کامل‌تر و قوی‌تر می‌شود. حسین ساکی هم انشالله کارهایش در حال انجام است که برگردد. محمود مطلق‌زاده هم که مصدوم بود، در حال بازگشت به تیم است و تیم دارد کامل‌تر و قوی‌تر می‌شود.

 

نصاری درباره عملکرد تیم داوری بازی دیروز مقابل نساجی گفت: درباره اخراج آقامسعود نمی‌توانم صحبت کنم، اما درباره درگیری شروین بزرگ هم بهتر است خود او توضیح بدهد، چون من در زمین بودم و او بیرون از زمین مسابقه بود.

او در واکنش به شکسته شدن طلسم گل نزدن‌های تیم نفت گفت: ما می‌توانستیم هفته‌های قبلی به گل برسیم اما فکر می‌کنم بدشانسی بود ولی خداراشکر شانس این هفته با ما یار بود و به همت بچه‌ها توانستیم گل بزنیم؛ مهم نبود چه کسی گل اول را بزند بلکه مهم بود که به پیروزی برسیم که خوشبختانه بردیم.

 

هافبک صنعت نفت در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره آینده تیمش در لیگ جاری توضیح داد: شک نکنید به شرایط خوب بر می‌گردیم؛ به تمام بازی‌ها به چشم فینال نگاه می‌کنیم و وارد زمین می‌شویم و هر آنچه که کادرفنی دستور بدهد، آن را بازی خواهیم کرد. مطمئن باشید از این هفته بعد تیم ما نتیجه خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها