کد خبر : 1790736 | 16 آبان 1400 ساعت 21:28 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

پایانِ ملاقات خاطرانگیز، خوش بود؛

پیروزی لحظه آخری یاران جهانبخش

فاینورد در واپسین دقایق بازی امشب موفق شد میهمان خود را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را در لیست خود داشت در چارچوب هفته دوازدهم لیگ اردیویسه هلند، از ساعت ۱۹:۱۵ امشب در ورزشگاه دِ کویپ به مصاف تیم رده یازدهمی آلکمار رفت.

 

 

1662208

 

 

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی تیم فاینورد که سه شب قبل در مسابقه هفته چهارم لیگ کنفرانس اروپا مقابل یونیون برلین آلمان به دلیل آسیب‌دیدگی در فهرست تیمش قرار نگرفته بود، امشب به فهرست فاینورد بازگشت اما جایی در ترکیب اصلی نداشت. 

 

کاپیتان این روزهای تیم ملی فوتبال ایران در حالی امشب در ترکیب اصلی تیم باشگاهی اش حضور نداشت که تیم مقابل، تیمی پرخاطره برای او محسوب می شد؛ جهانبخش در آلکمار آقای گل لیگ اردیویسه و بهترین بازیکن این رقابت‌ها شد و سپس راهی لیگ برتر انگلیس و برایتون شد. 11 هفته پس از بازگشت به فوتبال هلند، جهانبخش از دقیقه 76 با پیراهن فاینورد مقابل تیم محبوبش قرار گرفت.

 

 

1662209

 

 

نیمه اول بازی دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. سرمربیان آلکمار و فاینورد برای تغییر نتیجه، تعویض هایی را انجام دادند تا شاید در نیمه دوم کارساز باشد. تا پایان 90 دقیقه هیچ توپی از خط دروازه ها عبور نکرده و همه چیز برای پایان بازی با نتیجه 0-0 آماده بود که یاران جهانبخش در وقت های تلف شده موفق به باز کردن قفل دروازه حریف شدند. سیریل دسرس در دقیقه 2+90 و در حالی که تنها یک دقیقه به پایان بازی باقی بود، این گل را به ثمر رساند.

 

 

1662210

 

 

فاینورد با کسب هر سه امتیاز این بازی خانگی 25 امتیازی شده و با سبقت از اوترخت  به رتبه سوم صعود کرد؛ آیندهوون و آژاکس به ترتیب با 27 و 26 امتیاز تیم های اول و دوم جدول رده بندی هستند.

 

1662211

دیدگاه‌ها