کد خبر : 1790806 | 17 آبان 1400 ساعت 10:56 | 33.8K بازدید | 20 دیدگاه

پیشنهاد بلماضی به ژاوی: بونجاح را به بارسا ببر

سرمربی تیم ملی الجزایر گفت که بغداد بونجاح مهاجم السد ممکن است برای داشتن یک تجربه حرفه ای با بارسلونا راهی لیگ اسپانیا شود.

پیشنهاد بلماضی به ژاوی: بونجاح را به بارسا ببر

به گزارش "ورزش سه"، پس از نشستن ژاوی بر روی نیمکت بارسلونا، شایعات زیادی درخصوص احتمال پیوستن بازیکنی از السد به بلوگرانا منتشر شد که در ابتدا رسانه ها از اکرم عفیف ستاره قطری السد نام بردند و حالا نام بغداد بونجاح مهاجم الجزایری برای پیوستن به این تیم مطرح شده است.

 

جمال بلماضی سرمربی تیم ملی الجزایر روز یکشنبه در یک نشست خبری درباره احتمال حضور مهاجم السد در بارسلونا گفت: بغداد بونجاح بازیکن بزرگی است و جزو معدود بازیکنانی است که توانسته در لیگ قطر تاریخ نویسی کند و این کار آسانی نیست.

 

وی ادامه داد: برخی لیگ قطر را دست کم می گیرند و آن را ضعیف می دانند و این اشتباه است، ما در مورد تورنمنتی صحبت می کنیم که ستاره های بین المللی زیادی را جذب کرده و نام های درخشانی در فوتبال مانند خامس رودریگز و انزونزی و بقیه را جذب کرده است.

 

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظرش در مورد انتقال ژاوی هرناندز مربی سابق السد به بارسلونا چیست، پاسخ داد: نمی دانم (و در ادامه بلماضی با لبخند گفت) مهم این است که بونجاح ممکن است در بارسلونا بازی کند.

 

او ادامه داد: بارسلونا دیگر آن تیمی نیست که اروپا را به وحشت انداخته و بهترین بازیکنانی مانند مسی و اینیستا را در خود جای داده باشد، بلکه در دوره اخیر به خصوص از نظر هجومی رنج زیادی کشیده و این موضوع ممکن است ژاوی را به استفاده از بغداد بونجاح که توانایی های زیادی دارد، سوق دهد. 

 

بلماضی در پایان خاطرنشان کرد: ژاوی توانایی های بغداد را به خوبی می شناسد و عمدتاً در دیدارهای السد به او تکیه کرد. من در گزینه های مورد نظر ژاوی دخالت نمی کنم، به خصوص اینکه از او شناختی ندارم اما بونجاح گزینه خوبی برای بارسا خواهد بود.

دیدگاه‌ها