کد خبر : 1790850 | 17 آبان 1400 ساعت 13:06 | 24.7K بازدید | 9 دیدگاه

شرایط استقلال واقعا ایده آل است

حسن زاده: از اسکوچیچ می‌خواهم بزرگتری کند

پیشکسوت استقلال از لزوم ایجاد شرایطی مناسب و آرام برای تیم ملی می‌گوید و این را یک شرط لازم برای موفقیت می‌داند.

حسن زاده: از اسکوچیچ می‌خواهم بزرگتری کند

به گزارش "ورزش سه"، رضا حسن زاده در حاشیه مراسم پیشکسوتان استقلال اظهار داشت: تشکر می‌کنم از کمیته پیشکسوتان که این همایش که پیشکسوتان از نسل های قبل و بعد ما را اینجا دعوت کردند. قشنگی این جلسه این بود که بچه هایی که ما خیلی وقت بود ندیده بودیم اینجا دیدیم. دیداری تازه بود و همه بچه ها تغییر کرده بودند و واقعا خوشحال شدم و ممنونم که من را دعوت کردند و در جنع این عزیزان بودم.

 

وی ادامه داد: ورود آقای آجورلو باعث شد که این همایش پیشکسوتان اینجا به وجود بیاید و قرار است یک هم اندیشی بابت پیشکسوتان بشود و شرایطی به وجود بیاورند برای عزیزانی که در استقلال فوتبال بازی کرده‌اند تا بتوانند یک مسیر خوبی را برای این عزیزان انتخاب بکنند. اینکه این جلسات به چه شکل است را خود آقای آجورلو عنوان می‌کنند که بچه ها هم اندیشی کنند تا بهترین انتخاب و تصمیم را در این جلسه به وجود بیاورند تا باشگاه بزرگ استقلال در مسیر مسیر قرار بگیرد و به نقطه خوبی که ما می‌خواهیم برسد.

 

حسن زاده درباره شرایط استقلال عنوان کرد: زمانی که آقای آجورلو به باشگاه استقلال ورود کرد، حاشیه ای که وجود داشت از بین رفت و همین آرامش باعث شد تا تیم استقلال شرایط ایده آل خودش را به دست بیاورد و تمریناتش را مرتب و منظم انجام بدهد که الان در این چهار بازی استقلال بدون باخت است و سه برد دارد و صدر جدول قرار دارد.

 

او افزود: شاید در سه چهار بازی اول شکل تیم دلخواه نباشد چون ناهماهنگی و آمادگی جسمانی باعث می‌شود که شما زیبا بازی کردن را نبینید اما چیزی که مهم است سه امتیاز است که استقلال به دست آورده و در این شرایط خوب قرار گرفته است.

 

بازیکن سابق تیم ملی در خصوص حواشی تیم ملی و عدم دعوت مهدی طارمی اظهار داشت: تیم ملی و عرق ملی سر جای خودش هست و ما اگر بخواهیم بابت چند مصاحبه ای که انجام‌ می‌شود واکنش نشان بدهیم خوب نیست و حاشیه به وجود می‌آید. الان شرایط، شرایط ایده آلی برای تیم ملی است و مهدی طارمی مهره بسیار خوب ما در خط حمله است و ما اگر او را از دست بدهیم آسیب می‌بینیم. شاید اسکوچیچ صحبتی کرده و طارمی هم ناراحت شده و پاسخ داده و عذرخواهی نکرده یک ریش سفیدی این مساله را حل بکند همه چیز از بین می‌رود. گذشت خیلی خوب است و من از اسکوچیچ می‌خواهم بعنوان یک بزرگتر و یک آدم حرفه ای این اتفاق بیفتد و بخشش به وجود بیاید تا او به تمرین برگردد و بتوانیم نتایج خوبی که تا الان بوده، ادامه بدهیم و ان‌شاالله سه امتیاز بازی بعد را هم تیم ملی به دست بیاورد.

وی در پایان درباره تیم شهید قندی یزد توضیح داد: فدراسیون و کمیته اخلاق و استیناف به مرگ گرفتند که به تب راضی باشیم. گفتند لیگ سه و شش امتیاز از ما کم کردند و در لیگ دو نگه داشتند. نفهمیدم مقصر چه کسی است و هیچ اسمی هم نبود.

دیدگاه‌ها