کد خبر : 1790911 | 17 آبان 1400 ساعت 17:45 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

مانچینی و تایید مصدومیت دو ستاره تیم‌ ملی‌ ایتالیا

روبرتو مانچینی تایید کرد که لورنزو پلگرینی و نیکولو زانیولو، دو ستاره باشگاه رم، نمی توانند در بازی‌های ملی پیش‌رو ایتالیا را همراهی کنند‌.

مانچینی و تایید مصدومیت دو ستاره تیم‌ ملی‌ ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان رقابت‌های یورو در مسابقات ملی ماه نوامبر دو بازی حساس را از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر برابر سوئیس و ایرلند شمالی برگزار خواهد کرد؛ بازی هایی که پیروزی در آن‌ها می‌تواند یک گام بزرگ برای آتزوری در راه رسیدن به جام جهانی 2022 که سال آینده در قطر برگزار خواهد شد، تلقی شود.

 

با این حال روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، پیش از این دو مسابقه تایید کرده که دو ستاره باشگاه رم یعنی نیکولو زانیولو و لورنزو پلگرینی قادر به همراهی آتزوری نخواهند بود. مانچینی گفت: " فکر می کنم پلگرینی و زانیولو امروز به خانه بازگردند. وضعیت نیکولو بارلا را هم ارزیابی خواهیم کرد، اما به نظر نمی رسد که اوضاع او خیلی جدی باشد. ما آنها را با دو هافبک جایگزین خواهیم کرد. همچنین حالا در حال تصمیم‌گیری در مورد این هستیم که چه کسانی جایگزین آنها شوند.

 

 

1662498

 

 

زانیولو کمی بدشانس است چرا که یک مصدومیت جدی را متحمل شد اما او جوان است و قادر خواهد بود که بر این وضعیت غلبه کند. این می توانست بازی مهمی برای او باشد اما زانیولو مشکل دارد و ما هم نمی توانیم رویش ریسک کنیم. فکر نمی‌کنم که به توصیه من احتیاج داشته باشد. او از کیفیت لازم برخوردار است و پیشرفت خواهد کرد."

 

مانچینی همچنین در مورد وضعیت دو ستاره باتجربه خود یعنی جورجو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی نیز گفت: "آنها احساس خیلی خوبی دارند. ما امروز یک جلسه تمرینی داریم بنابراین وضعیت همه و اینکه چه احساسی دارند را خواهیم دید."

 

 

1662500

دیدگاه‌ها