کد خبر : 1790922 | 17 آبان 1400 ساعت 20:36 | 65.6K بازدید | 5 دیدگاه

مهاجم گلزن نفت MIS از آلومینیوم به فولاد!

خرید جدید نکونام برای خط حمله فولاد

باشگاه فولاد خوزستان با مهاجم سابق آلومینیوم و نفت مسجدسلیمان قرارداد بست.

خرید جدید نکونام برای خط حمله فولاد

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در آخرین روز نقل و انتقالات فصل ۰۱-۱۴۰۰ لیگ برتر به‌عنوان جانشین عبدالله ویسی در فولاد خوزستان انتخاب شد تا پس از قبول هدایت این تیم و فرصت کم برای جذب بازیکن، نفرات مدنظر خود را به خدمت بگیرد و نقاط ضعف فولاد را پوشش بدهد.

 

ساسان حسینی که سال گذشته عملکرد درخشانی در نفت مسجدسلیمان داشت و در ۲۹ مسابقه لیگ برتر برای این تیم به میدان رفت، در پایان فصل با نظر امیر قلعه‌نویی راهی گل‌گهر شد، اما قبل از شروع فصل و طی مذاکره باشگاه آلومینیوم با سیرجانی‌ها و صدور رضایت‌نامه برای این بازیکن به اراک رفت و شاگرد خطیبی شد.

 

این مهاجم ملی‌پوش امید ایران که فصل قبل ۸ گل برای نفت مسجدسلیمان به ثمر رساند و بهترین گلزن این تیم در لیگ برتر بود، در آخرین روز نقل و انتقالاتی و با دریافت پیشنهاد باشگاه فولاد خوزستان از جمع آلومینیوم‌سازان جدا شد و در دقایق پایانی یکشنبه شب(شانزدهم آبان‌ماه) به تیم قهرمان جام حذفی پیوست.

 

ساسان حسینی که در نخستین بازی لیگ برتر جزو ۱۱ بازیکن اصلی آلومینیوم مقابل شهرخودرو مشهد بود، از هفته دوم تا چهارم به دلیل حکم کمیته انضباطی مبنی بر عدم همراهی تیم امید ایران توسط باشگاه آلومینیوم، با محرومیت مواجه شد و نتوانست مقابل فولاد، پرسپولیس و مس رفسنجان برای اراکی‌ها بازی کند تا حالا پس از انجام یک بازی در لیگ برتر برای آلومینیوم تصمیم به جدایی بگیرد و با باشگاه فولاد قرارداد ببندد.

 

باشگاه فولاد خوزستان که در روز آخر نقل و انتقالات حمید بوحمدان را جذب کرده بود، یکشنبه شب با نظر جواد نکونام یک مهاجم جدید هم به خدمت گرفت و با ساسان حسینی قرارداد بست تا نقاط ضعفی که فولاد در هفته‌های اخیر داشت را پوشش بدهد و از هفته پنجم با شکل بهتری وارد بازی‌ها شود.

 

این مهاجم ۲۲ ساله که سابقه بازی در پارس جنوبی جم را دارد و فصل قبل هم برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفت، حالا در بازگشت به یک تیم خوزستانی امیدوار است عملکرد سال گذشته را تکرار کند و تبدیل به مهره موثری در فولاد شود.

 

همچنین مهدی لیموچی، مهاجم جوان قشقایی شیراز و عضو تیم فوتبال امید ایران نیز که در رقابت‌های مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا دو گل به ثمر رساند به فولاد پیوست.

دیدگاه‌ها