کد خبر : 1790972 | 17 آبان 1400 ساعت 23:08 | 41.8K بازدید | 1 دیدگاه

چراغ سبز پدیده فوتبال آلمان به ال چولو

کریم آدیمی، ستاره آلمانی به شکل غیرمستقیم به اتلتیکومادرید و دیگو سیمئونه چراغ سبز نشان داده است.

چراغ سبز پدیده فوتبال آلمان به ال چولو

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر بازیکنان فراوانی از جمله سادیو مانه و ارلینگ هالند بعد از درخشش در فوتبال اتریش راهی لیگ های مشهور شده و عملکرد درخشانی از خود ارائه داده اند. حالا کریم آدیمی، مهاجم جوان سالزبورگ که به تیم ملی آلمان نیز راه پیدا کرده، در حال طی کردن همین مسیر است و به نظر می رسد در سال های آینده شاهد حضور او در ترکیب تیم های بزرگ اروپایی خواهیم بود. کریم آدیمی در ماه های اخیر سه بار در ترکیب ژرمن ها به میدان رفته و یک گل ملی نیز در کارنامه خود ثبت کرده است.

 

1662597

 

این مهاجم 19 ساله در بوندسلیگای اتریش در 13 بازی 11 بار موفق به گلزنی شده و از همین حالا بسیاری از تیم های بزرگ اروپا از جمله رئال مادرید، اتلتیکو و بارسلونا برای خرید این پدیده گلزن وارد عمل شده اند. هفته گذشته نشریات آلمانی مدعی شد مدیر برنامه کریم آدیمی به مادرید سفر کرده و با مدیران دو باشگاه بزرگ پایتخت اسپانیا دیدار کرده است.

 

کریم آدیمی گفت: "رنگ قرمز و سفید به من می آید. البته اینجا و در ترکیب سالزبورگ احساس خوبی دارم و از شرایط فعلی خود لذت می برم. ذهن من هنوز اینجاست و هیچ ضرب الاجلی برای تصمیم گیری در مورد آینده وجود ندارد. ما می خواهیم در لباس سالزبورگ به اهداف مان برسیم و این تنها چیزی است که برای من اهمیت دارد."

دیدگاه‌ها