کد خبر : 1791029 | 18 آبان 1400 ساعت 10:51 | 64.6K بازدید | 9 دیدگاه

پاتریس اورا:

می‌خواستم لوئیس سوارز را در خیابان بزنم

پاتریس اورا، ستاره سابق منچستریونایتد، هنوز از درگیری که بین او و لوییس سوارز پیش آمد ناراحت است.

می‌خواستم لوئیس سوارز را در خیابان بزنم

به گزارش "ورزش سه"، سوارز در سال 2011 به این متهم شد که توهین نژادپرستانه‌ای را در جریان دیدار دو تیم منچستریونایتد و لیورپول در آنفیلد خطاب به پاتریس اورا استفاده کرده است.

همین اتفاق باعث شد که اتحادیه فوتبال انگلیس جریمه 40 هزار پوندی را برای او در نظر گرفته و این بازیکن را هشت بازی از همراهی تیمش محروم کند.

اما با وجود این محرومیت، لیورپول تصمیم گرفت که از بازیکنش حمایت کند و بازیکنان این تیم پیش از بازی با ویگان پیراهنی را به تن کردند که عکس، نام  و شماره لوییس سوارز روی آن نقش بسته بود. این باشگاه همچنین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از رای صادره شوکه و عصبانی است.

اورا حالا مدعی شده که دیدن حمایت باشگاه لیورپول از اقدام سوارز بسیار برایش ناراحت کننده بوده است. این مدافع سابق یونایتد به پادکست خاطرات یک مدیر گفت:« یک روز در حال راه رفتن در خیابان‌های منچستر بودم که برادرم به نقطه‌ای اشاره کرده و گفت لوییس سوارز آنجا است. من به همراه دو برادرم بودم. به او نگاه کردم و با خودم فکر کردم که زمان انتقام رسیده است.»

 

1662661

 

او ادامه داد:« سوارز به قدم زدن ادامه داد و من دیدم که همسر و فرزندانش پشت سر او هستند. پشتم را به او کردم و با خودم گفتم اگر هم قرار باشید کاری با او بکنی، نمی‌توانی این کار را در برابر چشمان خانواده‌اش انجام بدهی. بنابراین از این موضوع پشیمان نیستم چون فکر می‌کنم اگر این کار را می‌کردم شرایط بد می‌شد. من آن روز هیچ کاری انجام ندادم.»

اورا همچنین درباره شرایطی که در آن بازی در زمین پیش آمد گفت:« من به خودم افتخار می‌کنم چون مدام از خودم می‌پرسیدم که آیا باید او را بزنم؟ اما در نهایت به خودم گفتم که این بازی مهمی است و نهمه بچه‌ها در حال تماشای آن هستند و مردم درک نخواهند کرد که چرا این کار را کردم. در طول نیمه دوم مدام به خودم می‌گفتم کاری نکن، کاری نکن. اصلا در جریان بازی نبودم. پس از بازی فقط نشستم و فرگوسن پرسید چه شده؟ و دخیا به او گفت که سوارز به من توهین کرده است.»

با این حال بازیکن سابق فرانسه مدعی شده که سوارز را بخشیده است:« بله، من او را بخشیدم. این مسائل مربوط به یادگیری است. هیچکس به صورت ذاتی نژادپرست به دنیا نمی‌آید.»

دیدگاه‌ها