کد خبر : 1791049 | 18 آبان 1400 ساعت 12:36 | 21.3K بازدید | 17 دیدگاه

توصیه ماتئوس به هالند: به بایرن مونیخ نرو!

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، معتقد است که ارلینگ هالند باید پیشنهاد این باشگاه را رد کند.

توصیه ماتئوس به هالند: به بایرن مونیخ نرو!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش هالند در ماه‌های اخیر باعث شده که بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان به تمجید از عملکرد این بازیکن بپردازند و ماتئوس نیز یکی از کسانی است که او را جز بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا می‌داند.

بسیاری از باشگاه‌های تراز اول فوتبال دنیا در حال حاضر شرایط این بازیکن نروژی را زیر نظر دارند که بایرن مونیخ هم جز آنهاست اما ماتئوس معتقد است که کارآیی هالند در رئال مادرید بهتر خواهد بود و او نباید همزمان با حضور روبرت لواندوفسکی به آلیانس آرنا بیاید.

این ستاره سابق تیم ملی آلمان به روزنامه اسپانیایی مارکا گفت:« شاید هالند پس از جدایی لواندوفسکی از بایرن به این تیم بیاید اما نباید همزمان با او در بایرن بازی کند. هالند می‌تواند در رئال مادرید و در کنار کیلیان امباپه موفق‌تر باشد.»

 

1660089

 

سال‌هاست که نام رئال مادرید در کنار نام امباپه شنیده می‌شود و آنها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیشنهادی هنگفت نیز برای جذب این بازیکن به پاری سن ژرمن ارائه کردند اما این پیشنهاد از سوی باشگاه فرانسوی رد شد.

این در حالی است که قرارداد امباپه در پایان فصل جاری با پی اس جی به اتمام می‌رسد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده و به رئال مادرید ملحق شود.

همین موضوع باعث شده که بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان باور داشته باشند که مدیران رئال مادرید قصد دارند بخشی از مبلغی که برای خرید امباپه در نظر گرفته بودند را برای جذب هالند هزینه کنند تا بار دیگر تیمی کهکشانی را در سانتیاگو برنابئو شکل دهند.

دیدگاه‌ها