کد خبر : 1791105 | 18 آبان 1400 ساعت 17:24 | 7.4K بازدید | 5 دیدگاه

بهترین داور قطر برای لبنان- ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت داوران قطری قضاوت بازی لبنان و ایران را عهده‌دار شوند.

بهترین داور قطر برای لبنان- ایران

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های ملی لبنان و ایران در چارچوب هفته پنجم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا، در حالی روز پنج‌شنبه برگزار خواهد شد که بهترین داور فوتبال قطر این مسابقه را قضاوت می‌کند.

 

بنابر اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، عبدالرحمن الجاسم که قضاوت بازی‌های حساسی ازجمله فینال فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی را برعهده داشت، به‌عنوان داور وسط بازی تیم‌های ملی لبنان و ایران انتخاب شده است.

 

آخرین مسابقه ملی که عبدالرحمن الجاسم قضاوت آن را برعهده داشت، دیدار تیم‌های ملی ویتنام و استرالیا در مرحله انتخابی جام جهانی بود؛ مسابقه‌ای که اعتراض شدیدی ویتنامی‌ها را به همراه داشت و موجب شکایت آنها به ای‌اف‌سی و فیفا شد.

 

اکنون کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته تا عبدالرحمن الجاسم قطری به همراه طالب المری و سعود المقاله که کمک‌های اول و دوم و هموطن او هستند، قضاوت بازی لبنان و ایران را برعهده بگیرند.

 

داور چهارم مسابقه تیم‌های لبنان و ایران هم مسعود الادبا از قطر است و هاکان آناز از استرالیا به‌عنوان ناظر داور این دیدار انتخاب شده است؛ ضمن اینکه عبدالغفور عبدالحامد از مالدیو نماینده این دیدار بازی خواهد بود.

 

گفتنی است، بازی تیم‌های ملی لبنان و ایران از ساعت ۱۵:۳۰(به وقت ایران) روز پنج‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه صیدا بیروت برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها