کد خبر : 1791109 | 18 آبان 1400 ساعت 18:00 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت ستاره برزیلی خط حمله امارات

فابیو دی لیما ستاره برزیلی الاصل تیم ملی امارات به دلیل مصدومیت دو دیدار کشورش برابر کره جنوبی و لبنان را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از انجام آزمایشات تخصصی که روز گذشته روی فابیو دی لیما ستاره برزیلی الاصل خط حمله تیم ملی امارات در مرکز پزشکی گویانگ به عمل آمد، غیبت این بازیکن برای دو دیدار برابر کره جنوبی و لبنان از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر را تأیید کرد.

 

این بازیکن که یکی از مهره های مهم و کلیدی خط حمله امارات است، در دو دیدار حیاتی و مرگ و زندگی اماراتی ها در دسترس برت فان مارویک نیز و به همین دلیل جهت گذراندن دوران مصدومیت، با امارات بازگشت تا زیر نظر کادرپزشکی تیم الوصل امارات روند درمانی خود را پشت سر بگذارد.

 

 

1662754

 

 

فابیو دی لیما تنها بازیکن مصدوم اماراتی ها نیست و ماجد حسن، شاهین عبدالرحمان و خلفان مبارک سایر غایبین امارات در این دو بازی خواهند بود و همین مسئله سبب شده تا دست فان مارویک بیش از پیش بسته باشد و دیدار سخت و دشواری در انتظار اماراتی ها باشد.

 

تیم ملی امارات ابتدا روز پنج شنبه 20 آبان در ورزشگاه گویانگ به مصاف کره جنوبی می رود. آنها سپس راهی بیروت شده تا با تیم ملی لبنان دیدار کنند. هم اکنون اماراتی ها با 3 امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی حضور دارند.

دیدگاه‌ها