کد خبر : 1791116 | 18 آبان 1400 ساعت 18:14 | 29.9K بازدید | 21 دیدگاه

مهاجم امارات: کره جنوبی از ایران قوی تر است!

مهاجم آرژانتینی الاصل تیم ملی امارات اعتقاد دارد که کره جنوبی قدرتمندترین تیم گروه است.

مهاجم امارات: کره جنوبی از ایران قوی تر است!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی فوتبال امارات به مصاف کره جنوبی می رود. در همین رابطه، سباستین تاگلیابوئه مهاجم آرژانتینی الاصل امارات گفتگویی با روزنامه الرویه امارات داشته و در آن مدعی شده است که کره جنوبی قدرتمندترین تیم گروه است.

 

صحبت هایی که مورد توجه وب سایت دبی اسپورت نیز قرار گرفته و این رسانه با تیتر "با وجود برتری ایران؛ تاگلیابوئه می گوید کره جنوبی قوی ترین تیم گروه است" به بازنشر این گفتگو پرداخته است. این مهاجم آرژانتینی الاصل در آستانه پنجمین بازی امارات گفته است: برای اینکه با کسب 3 امتیاز به میهن برگردیم، باید هر چه داریم بدهیم و سپس با موقعیت خوبی به دیدار لبنان برویم.

 

 

1662758

 

 

تاگلیابوئه در ادامه گفت: امیدوارم از این دو مسابقه امتیاز کامل را بگیریم تا تیم امارات همچنان شانس صعود داشته باشد. خطاب به هواداران اماراتی می گویم که کاملاً به ما اعتماد کنید که در دو بازی آینده تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار خواهیم گرفت. به بازیکنان تیم ملی اعتماد کنید.

 

او در پایان گفت: ما با قوی ترین تیم گروه دیدار داریم و باید گذشته را فراموش کنیم و برای کسب پیروزی در دیدارهایمان مقابل کره جنوبی و لبنان بجنگیم، سپس منتظر بقیه مسابقات باشیم.

دیدگاه‌ها