کد خبر : 1791153 | 18 آبان 1400 ساعت 20:44 | 60.9K بازدید | 13 دیدگاه

توپ طلا حق بنزماست

کاسمیرو: به نوه‌هایم می‌گویم کنار این دو نفر بازی‌کردم

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید، در مصاحبه‌ای حرف‌های جالبی زده است.

کاسمیرو: به نوه‌هایم می‌گویم کنار این دو نفر بازی‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت رئال مادرید در فصول اخیر بوده است. او در کنار تونی کروس و لوکا مودریچ مثلث فوق‌العاده‌ی را طی این سال‌ها در خط هافبک لوس بلانکوس تشکیل داده اند. هافبک برزیلی حالا در مصاحبه ای جذاب پیرامون مسائل مختلف صحبت کرده است.

 

تشکیل یک مثلث فوق العاده کنار کروس و مودریچ: " این یک امتیاز است که سال ها در بزرگترین باشگاه جهان بازی کنم و فکر می‌کنم تنها روزی که دورانم تمام شود می توانم کارهایی که انجام داده‌ام را اندازه گیری کنم. بازی کردن با تونی کروس و لوکا مودریچ یک امتیاز است. من از این واقعیت که توانستم مدت زیادی با آنها بازی کنم، قدردانی می کنم. به نوه‌هایم خواهم گفت در کنار دو بازیکن استثنایی و نماد فوتبال بازی کردم."

 

 

1662825

 

 

کانته یا کاسمیرو: " ترجیح می‌دهم شما به این سوال پاسخ دهید اما در عین حال یادآوری می‌کنم که کانته با وجود اینکه بازیکن فوق العاده است در پستی متفاوت برای چلسی بازی می‌کند. با آزادی و حمله بیشتر و فکر می‌کنم که هافبک دفاعی اول آنها جورجینیو است. همچنین باید به یاد داشته باشیم که بازیکنانی مانند بوسکتس و فابینیو در بالاترین سطح در این پست حضور دارند. با این حال به خاطر اینکه از من به عنوان یکی از بهترین ها یاد می شود بسیار خوشحالم و می خواهم به پیشرفت خود ادامه دهم."

 

درخشش وینیسیوس: "آنچه می توانم بگویم این است که وینیسیوس بهترین دوران خود را سپری می کند‌. او در مرحله خاصی قرار دارد و همچنین جوان است و پتانسیل رشد زیادی دارد."

 

عملکرد خیره کننده کریم بنزما: "بازی در کنار کریم بنزما یک افتخار است و برای بردن جایزه توپ طلا من از او حمایت می‌کنم."

 

 

1662824

 

 

کارلو آنچلوتی یا زیدان: "هر دو مربی سبک خود را دارند و خوشبختانه ما به خوبی با روش کارلو آنچلوتی تطبیق پیدا کرده ایم. همانطور که برای مدت طولانی این کار را با زیدان انجام دادیم. اما من یک نکته ویژه را در مورد آنچلوتی بگویم که جذابیت زیادی دارد؛ او 62 ساله است که بیش از 40 سالش را در فوتبال سپری کرده است. او قبلا همه چیز را فتح کرده اما اراده اش برای پیروزی و اینکه با تجربیاتش به ما بیاموزد، باور نکردنی است."

 

 

1662826

دیدگاه‌ها