کد خبر : 1791171 | 18 آبان 1400 ساعت 22:45 | 57K بازدید | 27 دیدگاه

خبری از گلزنی نیست؛

مصیبت بزرگی که با جدایی رونالدو نصیب یوونتوس شد!

جدایی کریستیانو رونالدو شرایط از حیث گلزنی را برای یوونتوس دشوار ساخته است.

مصیبت بزرگی که با جدایی رونالدو نصیب یوونتوس شد!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس برای یافتن جایگزین مناسب بعد از جدایی کریستیانو رونالدو به مشکل خورده و در حال حاضر بدترین رکورد را در بین 10 تیم اول جدول سری آ از آن خود کرده است. رونالدو در 134 بازی رسمی با لباس بیانکونری 101 گل به ثمر رسانده و طی سه سال حضور در لباس یوونتوس به این باشگاه کمک کرد فاتح دو اسکودتو و یک کوپا ایتالیا شود.

 

اما این ستاره پرتغالی و 36 ساله در ماه آگوست و در هفته های پایانی بازار تابستانی از این تیم جدا شد و بیانکونری در ادامه و قبل از بسته شدن بازار نقل و انتقالات نتوانست جایگزین مناسبی برای این بازیکن پیدا کند.

 

1657802

 

یوونتوس در حال حاضر در رده هشتم جدول قرار داشته و با زدن تنها 16 گل در 12 بازی، دچار بحران گلزنی شدده است. اینتر با 29 گل از همین تعداد بازی بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. بیانکونری بدترین رکورد را در بین 10 باشگاه اول جدول سری آ از آن خود کرده و از نظر امتیاز و گل زده با فیورنتینا برابری می کنند.

 

هیچ یک از بازیکنان خط حمله یوونتوس تا اینجای فصل نتوانسته اند جای خالی رونالدو را پر کنند. به عنوان مثال چیرو ایموبیله، آقای گل فعلی سری آ تا این هفته بیشتر از مجموع پائولو دیبالا، مویس کین، فدریکو کیزا و آلوارو موراتا موفق به گلزنی شده است. دیبالا که بخهترین گلزن بیانکونری در ان فصل محوب می شود، سه بار در لیگ موفق به گلزنی شده و مویس کین، فدریکو کیه زا و آلوارو موراتا هر کدام دو بار دروازه حریفان را باز کرده اند.

دیدگاه‌ها