کد خبر : 1791185 | 18 آبان 1400 ساعت 23:48 | 58.9K بازدید | 12 دیدگاه

تفاوت رفتار ستاره یونایتد در مورد رونالدو و سانچو!

ادینسون کاوانی، ستاره 35 ساله منچستریونایتد سر شماره هفت با مدیران این باشگاه درگیر شده است.

تفاوت رفتار ستاره یونایتد در مورد رونالدو و سانچو!

به گزارش "ورزش سه"، در یک سال اخیر اخبار زیادی در مورد صاحب شماره هفت یونایتد منتشر شد و در نهایت این لباس به کریستیانو رونالدو رسید. نشریه اتلتیک مدعی شد مدیران منچستریونایتد در جریان مذاکرات با ستاره سابق دورتموند در سال 2020 به جیدون سانچو قول داده بود که پیراهن شماره هفت در اختیار این بازیکن قرار خواهد گرفت. البته در نهایت سال گذشته این انتقال نهایی نشد، پس یونایتد در تابستان امسال رقم پیشنهادی خود را به سانچو افزایش داد و در نهایت با رقم 73 میلیون پوند برای خرید این بازیکن به توافق دست یافت.

 

1650219

 

سانچو در آن مقطع در دورتموند لباس شماره هفت را به تن داشت و قرار بود در اولدترافورد نیز همین اتفاق رخ دهد. این شماره در تاریخ باشگاه منچستریونایتد از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است و جیدون سانچو نیز علاقه داشت اینگونه از همان ابتدا نقش مهمی در ترکیب این تیم پیدا کند.

 

اما به نظر می رسد انتقال این برنامه به ادینسون کاوانی باعث ناراحتی این ستاره اوروگوئه ای و بحث و مشاجره او با مدیران باشگاه شده است. در نهایت کاوانی تمایلی به اهدای لباس خود با سانچو نشان داد و این انتقال یک سال بعد و در اوایل تابستان امسال نهایی شد. در ادامه سانچو پیراهن شماره 25 را در اولدترافورد دریافت کرد و کاوانی شماره هفت خود را حفظ کرد. البته این اتفاق تا زمان انتقال کریستیانو رونالدو به اولدترافورد پابرجا ماند و کاوانی پیراهن هفت خود را به ستاره پرتغالی و پرافتخار اهدا کرد که البته با تشکر رسمی رونالدو نیز مواجه شد.

دیدگاه‌ها