کد خبر : 1791259 | 19 آبان 1400 ساعت 12:58 | 6.5K بازدید | 2 دیدگاه

مجتبی حسینی- ذوب‌آهن؛ این‌بار فرق دارد(عکس)

مجتبی حسینی روز جمعه مقابل تیمی قرار می‌گیرد که خاطرات زیادی با آن دارد.

مجتبی حسینی- ذوب‌آهن؛ این‌بار فرق دارد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در تنها دیدار معوقه لیگ برتر روز جمعه تیم های پیکان و ذوب‌آهن رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. این مسابقه برای مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان یک تقابل ویژه محسوب می‌شود.


حسینی که در چندین دوره هدایت ذوب‌آهن را برعهده داشته و روزهای خوبی را با این تیم گذرانده حالا با شرایط متفاوت مقابل آن قرار می‌گیرد. حسینی چند سال به عنوان دستیار یحیی گل محمدی در ذوب‌آهن کار کرد و بعد از آن در 3 دوره سرمربی سبزپوشان اصفهانی شد. ذوب‌آهن در یک دوره با حضور حسینی سهمیه آسیایی را نیز کسب کرد و در سومین حضور این مربی موفق شد سهمیه لیگ برتری خود را در لیگ بیستم حفظ کند.

 

1663024


در پایان فصل گذشته اما مسئولان ذوب‌آهن نسبت به این مربی ناملایمتی هایی داشتندو تصمیم به قطع همکاری با او گرفتند. مجتبی حسینی بعد از جدایی از ذوب‌آهن به پیکان رفت و هدایت خودروسازان را برعهده گرفت.


تیم تحت هدایت او در 3 بازی اول خود بدون شکست مانده و موفق شده 7 امتیاز به دست آورد که شروعی بسیار خوب در لیگ محسوب می‌شود. حالا در چهارمین گام حسینی باید شاگردانش را مقابل ذوب‌آهنی به میدان بفرستد که خاطرات زیادی با آن دارد.

 

1663023


از این رو با توجه به اتفاقات پایان فصل گذشته قطعا مجتبی حسینی انگیزه های خاصی برای تقابل با گاندوها دارد و تیمش را برای موفقیت به زمین می‌فرستد. این مربی باتجربه این روزها در تمرینات پیکان نیز با انگیزه حضور پیدا می‌کند و مشخص است که برای موفقیت مقابل تیم سابق برنامه ریزی خاصی دارد.


نکته جالب دیگه اینکه پیکان در صورت برد مقابل ذوب‌آهن به صدرجدول رده بندی لیگ برتر صعود می‌کند و همین مساله انگیزه خاصی برای اعضای تیم ایجاد خواهد کرد. هرچند که ذوب‌آهن نیز نشان داده تیم سرسختی است و حریف قدرتمندی برای خودروسازان محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها