کد خبر : 1791271 | 19 آبان 1400 ساعت 13:32 | 55.6K بازدید | 29 دیدگاه

دنی آلوس در یک قدمی بازگشت

پرافتخارترین بازیکن جهان؛ پای راست ژاوی!

به نظر می‌رسد که بحث بازگشت دنی آلوس، ستاره سابق بارسلونا، به این باشگاه جدی است.

پرافتخارترین بازیکن جهان؛ پای راست ژاوی!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای قبل شایعاتی درباره احتمال بازگشت دنی آلوس به باشگاه بارسلونا مطرح شده بود اما حالا ظاهرا این موضوع اتفاقی فراتر از شایعه است.

سایت خبری برزیلی UOL مدعی شده که نمایندگان این بازیکن در ساعات آتی با مدیران باشگاه بارسلونا مذاکراتی را انجام خواهند داد تا هر دو طرف از شرایط همکاری با هم مطلع شوند.

گفته می‌شود باشگاه بارسلونا به این نتیجه رسید که نیاز به تقویت این تیم در پست دفاع راست دارد چرا که تنها گزینه آنها در این پست سرجینیو دست است، هرچند سرخی روبرتو نیز توانایی بازی در این پست را دارد.

دنی آلوس پس از فسخ قراردادش با سائوپائولو در ماه سپتامبر، بازیکن آزاد به حساب می‌آید. بسیاری باور داشتند که او مذاکراتی را با فلومیننزه انجام داده و قصد دارد به حضور در کشورش ادامه دهد اما بازگشت به بارسلونا ممکن است نظر او را تغییر دهد و به همین دلیل تمامی پیشنهادات را فعلا رد کرده تا بتواند به بارسا برگردد.

 

1202809

 

این بازیکن برزیلی در روزهای آتی مذاکراتی را درباره طول مدت این قرارداد و دستمزد دریافتی‌اش با باشگاه انجام می‌دهد. هرچند ظاهرا او قصد ندارد هیچ سخت‌گیری در این زمینه داشته باشد چون از شرایط مالی دشواری که باشگاه در حال حاضر گرفتار آن شده مطلع است.

ژاوی هرناندز، سرمربی جدید باشگاه، نیز انجام این انتقال را تایید کرده و پیش از این نیز از بازگشت هم تیمی سابقش به نوکمپ استقبال کرده بود. آلوس نیز پیش از این درباره احتمال بازگشتش به بارسلونا گفته بود که اگر مدیران بارسلونا به او نیاز دارند، کافی است با او تماس بگیرند.

مدیران بارسلونا باور دارند که آلوس می‌تواند از بسیاری جهات برای این تیم مفید باشند. او پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال است و می‌تواند تجربه بسیاری را برای بازیکنان جوان این تیم به ارمغان بیاورد. او همچنین می‌تواند نقش مهمی در یادگیری سرجینیو دست ایفا کند تا به بازیکنی درخشان و مطمئن برای آینده بارسلونا تبدیل شود.

 

دیدگاه‌ها