کد خبر : 1791283 | 19 آبان 1400 ساعت 16:52 | 18.6K بازدید | 3 دیدگاه

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه

حتی زندان هم بنزما را از تیم ملی دور نمی‌کند

نوئل لوگرا رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه تاکید کرد که پرونده قضایی کریم بنزما دیگر او را از تیم ملی دور نخواهد کرد.

حتی زندان هم بنزما را از تیم ملی دور نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما 5  سال و نیم به دلیل پرونده قضایی از تیم ملی فرانسه دور بود ولی در نهایت فدراسیون فوتبال این کشور عقب نشینی کرد و ستاره رئال توانست در یورو 2020 برای فرانسه به میدان برود و در تمام اردوهای اخیر نیز حاضر بوده است. پرونده کریم همچنان مفتوح است و به زودی رای نهایی آن اعلام خواهد شد.

 

 

1615664

 

 

این مهاجم 33 ساله متهم است که در جریان باج‌گیری از متئو والبوئنا، یکی از هم تیمی‌های سابقش در تیم ملی فرانسه، بر سر ویدیویی غیراخلاقی دخیل بوده است.

در آخرین روز برگزاری جلسه دادگاه، وکلای این بازیکن اتهامات وارده به او را کاملا رد کردند و تاکید داشتند که مسئولان پرونده باید به دور از هیاهوی رسانه‌ای شواهد را به دقت بررسی کنند.

دادستانی فرانسه پیش از این اعلام کرده بود که در صورت اثبات اتهام این مهاجم ملی‌پوش فرانسوی او باید به 10 ماه حبس تعلیقی و پرداخت 75 هزار یورو جریمه شود. این در حالی است که پیش از این برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که ممکن است این بازیکن به پنج سال حبس محکوم شود.

 

 

1657789

 

 

نوئل لوگرا رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به تمامی ابهامات در مورد بنزما پاسخ داد و ابراز اطمینان کرد که این پرونده دیگر مانعی برای حضور او در تیم ملی نخواهد بود.

لوگرا به خبرنگاران گفت:« خیر، بنزما اگر محکوم هم شود، از این تیم ملی محروم نخواهد شد. تصمیم گیری نهایی اما مثل همیشه دیدیه دشان به عنوان سرمربی است. اگر او به زندان محکوم شود، ایم حق را دارد تا فرجام خواهی کند. دعوت شدن او به اردوهای بعدی هم تحت تاثیر این قضیه قرار نخواهد گرفت.»

 

دیدگاه‌ها