کد خبر : 1791295 | 19 آبان 1400 ساعت 14:49 | 61.2K بازدید | 245 دیدگاه

باانگیزه‌ترین بازیکنان اردو

نظرسنجی: کدام زوج حمله برای تیم ملی؟

با غیبت مهدی طارمی در فهرست تیم ملی، قطعی‌ترین و بی‌جانشین‌ترین ترکیب تیم ملی دستخوش تغییراتی خواهد بود.

نظرسنجی: کدام زوج حمله برای تیم ملی؟

به گزارش "ورزش سه"، نوشتن از مهدی طارمی و آنچه که در این روزها گذشته، توضیح واضحات است و آن‌چه مسلم است آمادگی ملی‌پوشان برای انجام بازی مهم و دشوار مقابل لبنان؛ بازیکنان تیم ملی که در دو روز گذشته در ورزشگاه العهد روی چمن مصنوعی نه چندان مناسب این ورزشگاه دو جلسه تمرینی را پشت سر گذاشته‌اند، امروز نیز برای انجام یک جلسه تمرینی سبک در ورزشگاه اصلی دورهم جمع می‌شوند.

 

به این ترتیب دراگان اسکوچیچ به ساعت‌های پایانی تردیدهای تاکتیکی خود در مورد ترکیب تیم ملی ایران نزدیک می‌شود و باید تصمیم نهایی را درباره یازده بازیکنی که فردا به میدان خواهد فرستاد، بگیرد؛ در این بین، پست مهاجم نوک از ویژگی‌های خاصی برخوردار است. در بازی‌های گذشته ایران بدون تغییر با زوج سردار آزمون و مهدی طارمی به میدان رفته اما حالا با بیرون ماندن طارمی از لیست، بازیکنی جانشین او خواهد شد.

 

در اردوی ایران، کریم انصاری‌فرد، کاوه رضایی، مهدی قایدی و اللهیار صیادمنش به عنوان مهاجم حضور دارند که هر یک بازیکنانی بااستعداد و کار درآور به نظر می‌رسند؛ بازیکنانی که حضور هر کدام از آن‌ها طرفداران و البته شاید مخالفان خود را داشته باشد اما در نهایت هر ترکیبی نوع خاصی از تاکتیک را طلب می‌کند. این چهار مهاجم خصایصی متفاوت با یکدیگر دارند و باید دید قرعه شانس بازی کنار آزمون نصیب کدام‌شان می‌شود.

 

به عنوان مثال، کریم انصاری‌فرد بازیکنی فرصت‌طلب، دریبل‌زن و تیزهوش است که در هر دو پست خط حمله قابلیت بازی دارد؛ کاوه رضایی بازیکنی دونده و سمج با ضربات عالی‌ست و مهدی قایدی یک مهاجم هنرمند و دریبل‌زن که شاید نحوه بازی‌اش خوراک مصاف با تیم‌های عربی باشد. هم‌چنین اللهیار صیادمنش با درخشش متوالی در مسابقات اروپایی و لیگ اوکراین، آماده است تا بعد از چند بازی نصفه و نیمه ملی و یک گل در دیدار مقابل کامبوج، این‌بار در میدانی مهم‌تر در زمین حاضر شود و چه بسا گل بزند.

 

شما کدام ترکیب را برای خط حمله ایران دوست دارید؟
 پای این مطلب نظرات را کامنت کنید.

دیدگاه‌ها