کد خبر : 1791299 | 19 آبان 1400 ساعت 15:17 | 76.5K بازدید | 13 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

با دستور ژاوی، بازگشت بال پرتغالی به بارسا

زمستان نه تنها باید منتظر بازگشت دنی آلوز به بارسا باشیم که احتمالا فرانسیسکو ترینکائو نیز به این تیم باز خواهد گشت.

با دستور ژاوی، بازگشت بال پرتغالی به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی از دیروز کارش در بارسا را رسما شروع کرد و به عنوان یکی از اولین درخواست هایش از سران بارسا، قرار است دنی آلوز در ژانویه به بارسلونا برگردد. مدافع هافبک راست برزیلی از سال 2016 بارسا را ترک کرد و سپس پیراهن یووه، پی اس جی و سائوپائولو را به تن کرد ولی او اکنون بازیکن آزاد است و اخیرا گفته بود که با کمال میل به بارسا باز خواهد گشت. ژاوی هم به این مساله چراغ سبز نشان داده ولی آلوز تنها بازیکنی نیست که بر می گردد.

 

 

1619367

 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، فرانسیسکو ترینکائو بال پرتغالی بارسا که قرضی راهی وولورهمپتون شده نیز با دستور ژاوی بازخواهد گشت.

ترینکائو ژانویه 2020 با 31 میلیون یورو از براگا به خدمت گرفته شد و از تابستان سال گذشته به بارسا ملحق شد ولی فصل قبل نتوانست با رونالد کومان خوش بدرخشد و یک نیمکت نشین همیشگی بود. او البته یکی دو گل حساس نیز به ثمر رساند که برای ماندنی شدنش کفایت نمی کرد.

 

 

توصیه مسی به کریس رونالدوی جدید بارسا برای گلزنی :: ورزش سه

 

 

ولوز با 6 ملیون یورو او را قرضی جذب کرده و بند خرید دائمی 30 میلیون یورویی هم دارد. ترینکائو فصل جاری بازیکن ثابت ولوز است و توانسته به خوبی خود را با این تیم و فوتبال انگلیس وفق دهد.

بارسا اما برای بازگرداندن تریناکئو کار ساده ای ندارد و باید مبلغی را برای این قضیه به عنوان غرامت پرداخت کند. شرایط اقتصادی بارسا خوب نیست و باید دید چه راه حلی برای بازگرداندن تریناکائو پیدا خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها