کد خبر : 1791324 | 19 آبان 1400 ساعت 16:52 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

باید نتایج بهتری بگیریم؛

بایرامی: لیاقت مردم مشهد این نیست

مهاجم تیم شهرخودرو می‌گوید که مدیریت باشگاه قول داده که مشکلات حل بشوند.

بایرامی: لیاقت مردم مشهد این نیست

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد بایرامی درباره بازی با هوادار اظهار داشت: ما بازی خوبی مقابل هوادار انجام ندادیم و به نظر من حقمان باخت بود. در این مدت تمرکز کافی نداشتیم و فکر می‌کنم این دو هفته تعطیلی خیلی به ما کمک بکند که بتوانیم تیممان را بهتر کنیم.

 

وی درباره عملکرد پدیده در فصل جدید توضیح داد: بازی با آلومینیوم اراک که با پنجره بسته بازی کردیم و بازی دوم هن نرفتیم و بازی سوم دوباره پنجره بسته بود و قبل از آن هم ۱۰-۱۲ روز تمرین نداشتیم و هیچکدام از بچه ها شرایط خوبی نداشتیم و در این دو هفته تعطیلات می‌توانیم تمرینات منظم و مداومی داشته باشیم و بتوانیم به شرایط خوبی برسیم.

 

بایرامی ادامه داد: در این سه چهار هفته خودمان هم راضی نبودیم چون تمرکز مسابقه را نداشتیم و شزایط به هم ریخته بود. الان شرایط در حال بهتر شدن است.

 

بازیکن پدیده با اشاره به حاضر نشدن در بازی مقابل مس رفسنجان درباره مشکلات مدیریتی این باشگاه گفت: مشکلات ما بر هیچکس پوشیده نیست اما مشکلات درون باشگاهی بود و نباید در مسابقه شرکت نمی‌کردیم اما تصمیمی گرفتیم که این مسائل حل بشود. الان کمی شرایط نسبت به قبل بهتر شده و مدیریت هم قول داده این مشکلاتی که همه بچه ها دارند حل بشود. با حل شدن این مشکلات فکر می‌کنم تیم ما، تیم بدی نباشد و می‌توانیم خیلی بهتر از این نتیجه بگیریم. ما در چند هفته اخیر اصلا آماده مسابقه نبودیم.

 

وی افزود: مدیریت قول داده مشکلات حل بشوند و امیدوارم مدیریت از ما حمایت کند چون اگر حمایت کند مطمئنا شرایط ما خیلی بهتر خواهد شد.

 

 

بایرامی در پاسخ به این سوال که مطالبات بازیکنان پرداخت شده یا خیر، عنوان کرد: قرارداد سال گذشته تصفیه نشده اما ده درصد از قرارداد امسال بازیکنان پرداخت شده و قول داده‌اند مشکلاتمان را حل بکنند. امیدوارم مدیریت از ما حمایت کند و ما هم بتوانیم نتایج بهتری بگیریم چون لیاقت مردم مشهد این نیست و جایگاهشان خیلی بالاتر از این حرف هاست.

 

مهاجم پدیده درباره وضعیت خودش در چهار بازی ابتدایی لیگ اظهار داشت: ما پیش از فصل تمرینات خوبی داشتیم و شرایط تیم خوب بود تا اینکه در بازی اول به پنجره نقل و انتقالاتی بسته خوردیم و تمرکز من و همه تیم به سمت این مسائل حاشیه ای رفت. در این دو هفته تمرکزمان را می‌گذاریم تا بتوانیم نتایج درست بگیریم. خود من هم همینطور بودم و تمرکز نداشتم و امیدوارم در این مدت که شرایط بهتر می‌شود فکرمان در فوتبال باشد نه مشکلات مدیریتی.

 

بایرامی در پیش بینی از عملکرد پدیده در بازی های آینده اظهار داشت: الان وضعیت خوبی در جدول نداریم ولی فاصله ها خیلی نزدیک است و با یک بازی همه چیز تغییر می‌کند. برای ما مسابقات از هفته پنجم شروع می‌شود و قرار است از بازی هفته پنجم مقابل ذوب آهن شروع کنیم و مطمئن باشید شرایط خیلی بهتر خواهد شد. خودمان هم از این وضعیت ناراحت هستیم.

 

او در پایان با اشاره به دو بازی دوستانه تیم پدیده با پرسپولیس و گل گهر گفت: بازی های دوستانه می‌تواند خیلی به ما کمک کند. می‌توانیم بیشتر کنار بازیکنانی که جدید اضافه شده‌اند کار کنیم. خیلی از تیم ها قبل فصل خیلی بازی های دوستانه داشتند ولی ما مشکلات دیگری داشتیم که امیدواریم حل بشوند.

دیدگاه‌ها