کد خبر : 1791331 | 19 آبان 1400 ساعت 17:38 | 4.2K بازدید | 1 دیدگاه

سراجی: تا امروز چنین اتفاقی نیفتاده است؛

فدراسیون فوتبال گزارش مالی را ارائه کند

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد رئیس و دبیرکل فدراسیون باید به آنها گزارش مالی ارائه کنند.

فدراسیون فوتبال گزارش مالی را ارائه کند

به گزارش "ورزش سه"،  مهرداد سراجی در خصوص وضعیت صورت‌های مالی در فدراسیون فوتبال ابراز کرد: یکی از موضوعاتی که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و حداقل خود بنده پیگیری می‌کنم، این است که صورت‌های مالی به شکل شفاف دراختیار ما قرار بگیرد. بنده بارها و بارها در هیئت رئیسه این مسئله را پیگیری کردم و مکتوب از دبیرکل خواسته‌ام تا در دستور جلسه چنین موضوعی را مورد بررسی قرار بدهند که متاسفانه تا الان این اتفاق نیفتاده است.

 

او ادامه داد: از این تریبون استفاده می‌کنم و به اعضای هیئت رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین دبیرکل اعلام می‌نمایم که لازم است صورت‌های مالی و گزارش عملکرد مالی هفت، هشت ماه اخیر که این هیئت رئیسه روی کار آمده، دراختیارمان قرار بگیرد ولی تا به امروز چنین اتفاقی رخ نداده است.

 

مدیرعامل باشگاه سایپا با تاکید بر اینکه صورت‌های مالی یعنی درآمدها و مصارف، ابراز کرد: یعنی باید مشخص شود یک فدراسیون به‌عنوان یک بنگاه، شرکت، مجموعه، سازمان و ... یک درآمد و هزینه‌های مشخصی دارد که درآمدها و هزینه‌ها در صورت‌های مالی ثبت می‌شود و در سال مالی گزارش داده خواهد شد؛ ضمن اینکه گزارش آنها باید به تایید هیئت رئیسه فدراسیون برسد.

 

سراجی تصریح کرد: برای اینکه ما به مسائلی مثل حسابرسی صورت‌حساب‌ها وارد نشویم، لازم است تا در هر بازه یک گزارش عملکرد از فعالیت مالی فدراسیون به هیئت رئیسه داده شود تا مسائلی مثل گرفتن حقوق و پاداش توسط افراد، همراهی یک سری افراد در سفرهای ملی و اینکه با هزینه خودشان این سفر را انجام داده‌اند یا خیر و ...، مورد بررسی قرار بگیرد چراکه این مسائل در صورت‌های مالی دیده می‌شود. اگر این گزارش عملکرد در اختیار اعضای هیئت رئیسه فدراسیون قرار بگیرد، آن وقت می‌توانم سوالات را پاسخگو باشم.

دیدگاه‌ها