کد خبر : 1791345 | 19 آبان 1400 ساعت 18:40 | 30.5K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای منابع ایتالیایی

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار جنارو گتوزو

سرمربی سابق میلان و ناپولی ممکن است به زودی هدایت اسپارتاک مسکو را برعهده بگیرد.

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار جنارو گتوزو

به گزارش "ورزش سه"، در طول فصل گذشته بارها از احتمال برکناری جنارو گتوزو از هدایت ناپولی صحبت شد. در پایان فصل و بعد از ناکامی ناپولی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، نهایتاً این اتفاق رخ داد و گتوزو بعد از پشت سر گذاشتن روزهای پر فراز و نشیب در ناپل، از این باشگاه جدا شد.

بعد از جدایی گتوزو از ناپولی شایعات زیادی در رابطه با آینده این سرمربی ایتالیایی مطرح شد و حتی در مقطعی گفته شد که او یکی از گزینه های هدایت یوونتوس نیز محسوب می‌شود اما جنارو گتوزو به عنوان سرمربی جدید فیورنتینا انتخاب شد.

 

 

1613420

 

 

بعد از تنها چند هفته جنارو گتوزو به شکل غیر منتظره ای از این باشگاه ایتالیایی جدا شد. گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن بود که این سرمربی  با مدیران فیورنتینا به اختلاف خورده و به همین دلیل گتوزو تصمیم گرفته که خیلی زود با این باشگاه قطع همکاری کند.

گتوزو اکنون به گزینه اول هدایت تیم فوتبال اسپارتاک مسکو تبدیل شده است و ممکن است راه هموطنش ماسیمو کاررا را برای مربیگری در پایتخت روسیه در پیش بگیرد.

طبق اعلام سایت ایتااسپورت‌پرس، در پی شروع ضعیف تیم اسپارتاک مسکو در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر روسیه، مسئولان این باشگاه درصدد برکناری سرمربی تیم روی ویتوریا هستند. تیم او در حال حاضر در رده نهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و از 14 بازی‌اش 9 امتیاز گرفته است.

 

 

1571376

 

 

 ژرژ مندز مدیربرنامه‌های گتوزو با مسئولان باشگاه اسپتارتاک مسکو وارد مذاکره شده است تا قراردادی سه سال با دو برابر حقوقی که او از ناپولی می‌گرفت را منعقد کند.

اسپارتاک مسکو در گذشته نیز با مربیان ایتالیایی کار کرده است. این تیم با هدایت ماسیمو کاررا در فاصله سال‌های 2016 تا 2018 قهرمان لیگ برتر روسیه و سوپرجام این کشور شود.

دیدگاه‌ها