کد خبر : 1791358 | 19 آبان 1400 ساعت 19:45 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

می‌خواهم تا آنجا که ممکن است در میلان بمانم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، ابراز امیدواری کرد که برای مدت طولانی در این تیم بماند.

می‌خواهم تا آنجا که ممکن است در میلان بمانم

به گزارش "ورزش سه"، شاید بعد از انتخاب استفانو پیولی به عنوان سرمربی میلان بسیاری تصور می کردند او نیز بعد از مدتی برکنار شود اما این مرد پر تجربه ایتالیایی توانست نتایج خیره کننده ای با روسونری کسب کند. میلان فصل گذشته با قرار گرفتن در رتبه دوم بعد از سال ها به لیگ قهرمانان اروپا بازگشت. آنها همچنین در این فصل نیز با تفاضل گل کمتر نسبت به ناپولی در رده دوم قرار دارند و یکی از مدعیان فتح اسکودتو محسوب می‌شوند.

 

به طور قطع استفانو پیولی در رقم خوردن این موفقیت برای میلان و بازگشت این تیم به جمع مدعیان فوتبال ایتالیا نقش اساسی داشته است. او حالا در مصاحبه ای پیرامون این موضوع می‌گوید: " من فکر می کنم مهمترین چیز به عنوان یک مربی این است که همیشه خودتان باشید.  من تمام وجودم را در کارم می گذارم و یافتن تعادل در فوتبال آسان نیست.  این تیم میلان بسیار جوان است، اما تیمی با زمان برای رشد؛ تیمی که اشتباهاتی نیز مرتکب می شود اما این مسئله باعث بالا رفتن سطح تیم خواهد شد."

 

 

1643195

 

 

شایعات زیادی درباره آینده استفانو پیولی شنیده می‌شود اما این سرمربی ایتالیایی یک بار دیگر از علاقه‌اش برای ماندن در این تیم خبر داده است. او گفت: "میلان باشگاه بزرگی است و امیدوارم تا جایی که ممکن است بمانم.  من از روز اول حس مثبتی داشتم، با همه ارتباط خوبی برقرار کردیم، همه ما در یک جهت کار می کنیم.  این یک نکته کاملا اساسی است."

دیدگاه‌ها