کد خبر : 1791362 | 19 آبان 1400 ساعت 20:14 | 27.8K بازدید | 6 دیدگاه

کاپیتان در کنار اسکوچیچ؛ حمله به سه امتیاز (عکس)

علیرضا جهانبخش که با تجربه دو جام جهانی اکنون در سودای تجربه حضور در قطر است، آماده رقابت با لبنان شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان تیم ملی که در دیدارهای اخیر توانسته نقش پررنگی در کسب نتایج این تیم ایفا کند، اکنون راهی بیروت شده و مهیای رقابت با لبنان است.

 

تیم ملی بعد از دستیابی به چهار برد و تساوی مقابل کره جنوبی، اکنون در بیروت برابر لبنان قرار خواهد گرفت. دیداری که سه امتیاز آن می‌تواند یک گام دیگر ایران را به جام جهانی قطر نزدیک‌تر کند. علیرضا جهانبخهش که اکنون بار دیگر به لیگ هلند بازگشته، به عنوان یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم ملی که بازوبند کاپیتانی را نیز در دیدارهای اخیر بر بازو داشته، با حضور در جمع دیگر بازیکنان، خود را مهیای این رقابت کرده است. 

 

در روزهایی که غیبت مهدی طارمی به یک حاشیه برای تیم ملی تبدیل شده است، حضور کاپیتان در کنار سرمربی تیم ملی که در ذهن سودای دستیابی به شش امتیاز پیش رو برابر لبنان و سوریه را در سر دارند، می‌تواند یک پیام امیدوارکننده را به همراه داشته باشد. تلاش برای دستیابی به سه امتیاز جدال شاید سخت برابر لبنان و رزرو کردن بلیت جام جهانی قطر. جهانبخش قادر خواهد بود سد دفاعی لبنان را در کنار هم‌تیمی‌هایش بشکند و ایران را یک گام دیگر به این اتفاق نزدیک کند؟

 

1663158

دیدگاه‌ها