کد خبر : 1791398 | 20 آبان 1400 ساعت 09:40 | 77.5K بازدید | 21 دیدگاه

گزینه‌اصلی یونایتد برای جانشینی سولسشر مشخص‌شد

بر اساس ادعای میرر برندان راجرز اصلی‌ترین گزینه منچستریونایتد برای جانشینی اوله گنار سولسشر محسوب می شود.

گزینه‌اصلی یونایتد برای جانشینی سولسشر مشخص‌شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست فاجعه بار منچستر یونایتد برابر لیورپول این تیم به یک پیروزی خوب برابر تاتنهام دست یافت تا فشارها از روی اوله گنار سولسشر موقتاً برداشته شود. از طرف دیگر شیاطین سرخ پس از آن برابر آتالانتا نیز به یک تساوی خارج از خانه دست یافتند.

 

 

1657598

 

 

بعد از این دو نتیجه نسبتا خوبی که منچستریونایتد کسب کرد، آنها ابتدای هفته در دربی منچستر برابر سیتی قرار گرفتند و با ارائه یک نمایش کاملا ناامید کننده با دو گل از حریف خود شکست خوردند تا در همین آغاز فصل امیدهای شیاطین سرخ برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به کمترین میزان خود برسد. 

 

اگرچه هنوز اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد است و برخی منابع معتبر نیز تایید کرده‌اند که این باشگاه برنامه‌ای برای اخراج او ندارد اما قطعاً ادامه روند ضعیف شیاطین سرخ صبر سران یونایتد را به اتمام خواهد رساند و باعث برکناری و سرمربی نروژی خواهد شد.

 

 

1654751

 

 

اما در این بین شایعات زیادی پیرامون جانشین احتمالی سولسشر به گوش می‌رسد اما حالا میر مدعی شده که سرمربی موفق لسترسیتی یعنی برندان راجرز گزینه اصلی سران باشگاه محسوب می‌شود. با این حال راجرز تا سال 2025 با لستر قرارداد دارد و یونایتد کار راحتی برای به خدمت گرفتن او نخواهد داشت اما میرر تاکید کرده که این باشگاه خوش بین است که بتواند لستر را برای جدایی او راضی کند.

دیدگاه‌ها