کد خبر : 1791433 | 20 آبان 1400 ساعت 13:19 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

جز ورزشگاه آزادی، تهران مشکل زمین دارد؛

حسینی: دیدار حساس و پیچیده‌ای با ذوب‌آهن داریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن یک دیدار حساس و پیچیده خواهد بود.

حسینی: دیدار حساس و پیچیده‌ای با ذوب‌آهن داریم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن حرف هایش را در رابطه با این دیدار معوقه هفته سوم اینطور آغاز کرد: قبل از هر چیزی جا دارد به سامان فلاح بازیکن جوان تیممان بابت درگذشت مادرش تسلیت بگویم. امیدوارم خدا به خودش و خانواده اش صبر بدهد.


او سپس در مورد بازی گفت: پیش ما این است که فردا یک بازی سخت و نزدیک داشته باشند. هر دو تیم شکل خوبی دارند. حساسیت بازی زیاد است و فکر می کنم بازی پیچیده ای است. امیدوارم فردا روز ما باشد و اشتباهات کمتری انجام بدهیم و برنده شویم.


سوال اول از مجتبی حسینی در رابطه با رویارویی این مربی با تیم سابقش بود و او در واکنش به این موضوع و اینکه شرایط این تیم نسبت به قبل بهتر شده، بیان کرد: من سال ها در تیم ذوب آهن بازیکن بوده ام و در این  تیم هم مربیگری کرده ام، فصل گذشته هم مربی این تیم  بودم، خوشحالم که این تیم شرایط بهتری دارد. ما مربیان حرفه ای هستیم و با دل و جان برای پیکان کار می کنیم.  امیدوارم امانت سنگینی که مسئولان پیکان به دستم دادند به بهترین شکل آن را انجام دهم.

 

1663269

 

سوال بعدی در مورد زمین دیدار برابر ذوب آهن بود که به جای شهر قدس در انقلاب کرج برگزار خواهد شد. مجتبی حسینی در پاسخ به این سوال ضمن اشاره به وضعیت بد چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس اضافه کرد: قبلا هم گفته بودم که تهران مشکل زمین دارد به جز ورزشگاه آزادی، این شهر زمین استانداردی ندارد و امیدوارم مسئولان این شهر فکر سریعی برای این قضیه انجام بدهند زیرا به فوتبال تیم های دیگر هم ضربه می زند.


سرمربی پیکان در مورد احتمال صدرنشینی پیکان در صورت پیروزی مقابل ذوب آهن، گفت: بازی به بازی جلو می رویم، تازه هفته چهارم است و بازیکنان فوق العاده خوب و جوانی داریم. به بازیکنانم گفته ام که از بازی لذت ببرند و فوتبال قوی ارائه بدهند و بهترین عملکرد را نشان دهند.

 

وی در مورد غایبان تیمش گفت: فقط فلاح را به دلیل فوت مادرش در بازی فردا نداریم و به این جوان این مصیبت را تسلیت می گویم.

 

حسینی در مورد شکایت باشگاه سایپا به دادگاه ورزش گفت: من از این مسایل اطلاعی ندارم.

 

1663270

 

سرمربی پیکان در مورد کار با بازیکنان جوان و اینکه آیا با این جوانان می تواند موفق باشد، بیان کرد: به بازیکنان جوان اعتقاد دارم و بازیکنان خوبی در این تیم داریم و امیدوارم که قابلیت های خود را نشان بدهند و سال خوبی را با پیکان داشته باشم.

 

وی در مورد داوری های در لیگ بیست و یکم عنوان کرد: در سه بازی گذشته داوران عملکرد خیلی خوبی داشتند، خوشبختانه داوران آماده تر هستند و شرایط بهتری دارند. امیدوارم این وضعیت تداوم داشته باشد.

دیدگاه‌ها