کد خبر : 1791441 | 20 آبان 1400 ساعت 16:37 | 40.2K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای دیلی میل:

تیم اوج‌گرفته لندنی، مقصد احتمالی برای سیمئونه

جیووانی سیمئونه فرزند دیه‌گو سیمئونه که این روزها در ورونا فوق العاده کار می کند، مورد توجه وستهام قرار گرفته است.

تیم اوج‌گرفته لندنی، مقصد احتمالی برای سیمئونه

به گزارش "ورزش سه"، جیووانی سیمئونه فرزند دیه گو سیمئونه روزهایی رویایی را در تیم جدیدش ورونا سپری می کند. او که از فیورنتینا فصل قبل را قرضی در کالیاری توپ زد و امسال به ورونا قرضی منتقل شده، ماه پیش در بازی برابر لاتزیو موفق به زدن 4 گل شد. او نقش اول را در شکست تیم تحت هدایت مائوریتزیو ساری ایفا کرد و جالب اینکه سه سال پیش با پیراهن فیورنتینا هم توانسته بود سه گل به ناپولی بزند، تیمی که در آن مقطع هدایتش را ساری برعهده داشت.

سیمئونه تا به اینجای فصل توانسته در 10 بازی، 9 گل به ثمر برساند و 3 پاس گل نیز بدهد و به عبارتی در هر بازی حداقل روی یک گل مشارکت داشته است.

 

 

1663279

 

 

همین درخشش جیو 26 ساله باعث شده تا او مورد توجه باشگاه هایی بزرگتر نیز قرار بگیرد و مهمترین شان وستهام است. باشگاه شرق لندنی که امسال فوق العاده کار کرده و بالاتر از لیورپول در رده سوم لیگ برتر قرار دارد.

طبق ادعای دیلی میل، وستهام برای حفظ این رتبه و در نهایت کسب سهمیه لیگ قهرمانان، قصد تقویت خود در زمستان را دارد و با توصیه سرمربی خود دیوید مویس، برای جذب سیمئونه جوان اقدام خواهد کرد. بند خرید قطعی سیمئونه 12 میلیون یورو است و باشگاه ایتالیایی می تواند این بند را فعال کرده و سپس با رقمی بالاتر او را به وستهام واگذار کند.

 

 

1659426

 

 

جیو فوتبالش را در سطح حرفه ای سال 2016 با ریورپلاته آغاز کرد و در اولین فصل حضورش توانست 13 گل به ثمر برساند. او سپس با 17 میلیون یورو راهی فیورنتینا شد و در نخستین فصل، زننده 14 گل بود ولی در فصل دوم افت کرد و قرضی به کالیاری واگذار شد. حضور در ورونا باعث تحول دوباره جیو شده و شاید وستهام بتواند به پیشرفت او بیش از پیش کمک کند.

 

دیدگاه‌ها