کد خبر : 1791476 | 20 آبان 1400 ساعت 17:47 | 36.8K بازدید | 34 دیدگاه

نوراللهی و حساس ترین گل ملی(عکس)

احمد نوراللهی گل پیروزی بخش مسابقه‌ای را زد که شرایط بازی ایران را به سوی اولین شکستش سوق می‌داد.

نوراللهی و حساس ترین گل ملی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک سخت‌ترین مسابقه ایران تا به اینجا در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر در ورزشگاه صیدای لبنان رقم خورده است. ایران در نیمه اول با اشتباه مدافعان و دروازه‌بانش یک گل عجیب و غریب خورد و پس از آن بازگشتن به بازی سخت‌ترین کار ممکن به نظر می‌رسید.

 

پس از گل دقیقه ۳۷ لبنان، این تیم از هیچ حربه‌ای برای تلف کردن زمان بازی دریغ نکرد و با هر برخوردی یکی از بازیکنان لبنان برای چند دقیقه روی زمین می‌افتاد تا عملا برگرداندن بازی کاری غیرممکن به نظر بیاید. اما حملات پر تعداد ایران سرانجام در دقیقه 90+1 نتیجه داد و ایران با سردار آزمون کار را به تساوی کشید‌.

 

پس از گل آزمون، بازیکنان ایران توپ را برداشتند و به سرعت به وسط زمین دویدند تا نشان دهند به مساوی هم راضی نیستند. در دقیقه آخر مسابقه آخرین حمله ایران از سمت چپ رقم خورد و پاس علی قلی زاده به وحید امیری رسید و این بازیکن یک پاس کات بک بی نقص به آزمون داد؛ ضربه سردار با برخورد به مدافعان بلوکه شد و در برگشت احمد نوراللهی در بهترین زمان، در بهترین نقطه بود و با شوت بی نقص دروازه لبنان را برای بار دوم فرو ریخت تا یک پیروزی دراماتیک برای ایران رقم بخورد.

 

 

 

1663366

 

1663367

 

احمد نور سومین و مهم‌ترین گل ملی خود را به ثمر رساند. او پیش تر به کامبوج و عراق گل زده بود و حالا در نوزدهمین بازی ملی‌ خود یکی از مهمترین گل‌های زندگی‌اش را زد و ورق را برای ایران برگرداند.

 

1663371

 

1663372

 

1663373

دیدگاه‌ها