کد خبر : 1791479 | 20 آبان 1400 ساعت 17:52 | 39.6K بازدید | 22 دیدگاه

رکورد 6 ساله‌ای که شاگردان اسکوچیچ خرابش کردند؛

لبنان بعد از 2256 روز در خانه تسلیم شد!

تیم ملی فوتبال لبنان بیش از 6 سال بود که در دیدارهای خانگی متحمل شکست نشده بود، رکوردی که امروز با شکست مقابل ایران خاتمه پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه" در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه بود که تیم ملی لبنان در ورزشگاه خانگی‌اش مقابل کره جنوبی با نتیجه 3-0 مغلوب شد و این شکست آخرین باخت لبنانی‌ها در خانه بود؛ آن‌ها در 8 مسابقه قبلی خانه خود در طول 6 ساله گذشته بعد از رویارویی با کره جنوبی، هیچگاه باز نبودند و 6 پیروزی و 2 تساوی نتایج به ثبت رسیده به سود لبنان بوده است.

 

اما امروز و در اوقات تلف شده، در حالی‌که شاگردان ایوان هاسک در حال حفظ این رکورد 6 ساله بودند و فاصله چندانی تا کسب پیروزی بزرگ مقابل ایران نداشتند، در فاصله 3 دقیقه ورق بازی برگشت و درخشش آزمون و نوراللهی باعث شد تا لبنانی‌ها پیروزی را با شکست عوض کنند و 3 امتیاز خانگی را از دست بدهند.

 

 

1663377

 

 

به جز از دست دادن سه امتیاز خانگی، از دست رفتن رکورد 2256 روز نباختن در خانه، اتفاق دیگری بود که پیروزی ایران مقابل لبنان، علیه این تیم به ثبت رساند و پیروزی شاگردان دراگان اسکوچیچ در ورزشگاه صیدا لبنان باعث شد تا نوار 6 سال شکست ناپذیری لبنانی‌ها در خانه پاره شود.

 

جالب آن‌که جدال امروز، نخستین میزبانی لبنان در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر بود و حالا آن‌ها پس از رویارویی با ایران، 4 بازی متوالی‌شان را در مقابل امارات، کره جنوبی، عراق و سوریه در ورزشگاه خانگی برگزار خواهند کرد که باید دید آیا روند شکست‌ناپذیری از سر گرفته می‌شود یا شاگردان هاسک بار دیگر در بازی‌های آتی متحمل شکست خانگی می‌شوند.

دیدگاه‌ها