کد خبر : 1791483 | 20 آبان 1400 ساعت 18:01 | 55.7K بازدید | 14 دیدگاه

آزمون چطور سرنوشت را عوض کرد؟

نوک پای غیرقابل مهار و ۳ امتیاز ایران(عکس)

ستاره خط حمله تیم ملی ایران در دقایق پایانی دیدار با لبنان کار را به تساوی کشید و روی گل برتری تاثیرگذاری داشت.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که در حال حاضر بهترین آمار گل زده را بین ملی‌پوشان دارد، امروز هم در لحظات پایانی دیدار مقابل لبنان و در شرایطی که بازی گره خورده بود، سرنوشت را تغییر داد و با جای‌گیری مناسب و تیزهوشی خود توانست یک گل ارزشمند به ثمر رساند و گل دوم را هم پایه‌گذاری کند.

 

سردار آزمون در سه دیدار اخیر تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل عراق، کره جنوبی و امارات در گلزنی ناکام بود و نتوانست آمار گل‌های خود را بهتر کند، اما با این وجود در ساختن گل موفق بود و در هر سه دیدار ذکر شده توانست یک پاس گل بدهد و نقش موثری در نتیجه‌گیری ایران داشته باشد.

 

 

1663385

 

شماره ۲۰ تیم ملی در غیاب مهدی طارمی که زوج او در دیدارهای قبلی تیم ملی بود، در پاس‌کاری با بازیکنان هم‌دست خود مثل همیشه هماهنگ نبود ولی در این شرایط هم در دقایق اضافه شکست ایران را به برد تبدیل کرد و سه امتیاز را به همراه آورد.

 

در دقیقه ۱+۹۰ پس از اینکه وحید امیری پاس در عمق داد و مدافع لبنان توپ را به اشتباه به سمت چپ دفع کرد، سردار آزمون که در محوطه جریمه حریف منتظر موقعیت بود، با فرصت‌طلبی و یک ضربه تمام کننده نوک پا که مشابه آن را در بازی‌های زنیت سنت‌پترزبورگ زده بود، وارد دروازه لبنان کرد.

 

1663386

 

سردار آزمون که پس از باز کردن دروازه لبنان سریعا به وسط زمین آمد تا بازی دوباره به جریان بیفتد، سه دقیقه پس از این گل دوباره در محوطه حریف منتظر موقعیت بود تا یکبار دیگر دروازه لبنان را باز کند، اما این بارپاس در عرض وحید امیری و ضربه‌ای که سردار به توپ زد، به مدافع مقابل او برخورد کرد و به عقب دفع شد تا احمد نوراللهی از راه برسد و با شوت زمینی گل برتری را به ثمر رساند.

 

سردار آزمون بدون تردید پس از وحید امیری ستاره تیم ملی در دیدار با لبنان بود که نقش پررنگی در کسب سه امتیاز برای ایران داشت و یک بازی درخشان دیگر را از خود ثبت کرد.

 

 

 

 

 

1663387

 

1663388

 

1663389

 

1663390

 

1663391

دیدگاه‌ها