کد خبر : 1791485 | 20 آبان 1400 ساعت 18:05 | 30.3K بازدید | 20 دیدگاه

مهم سه امتیاز بود که گرفتیم؛

درخشان: خط دفاعی روی گل لبنان مقصر نبود

حمید درخشان می‌گوید که تیم ملی ایران با افزایش دوندگی و درگیری در زمین حریف، توانست شکست لبنان را تحت فشار قرار دهد و به پیروزی برسد.

درخشان: خط دفاعی روی گل لبنان مقصر نبود

به گزارش ورزش سه، حمید درخشان درباره عملکرد تیم ملی ایران مقابل لبنان اظهار داشت: نیمه اول بازی به هیچ عنوان بازی خوبی بود. نه شرایط زمین، شرایط مناسب یک بازی خوب بود و نه بچه های ما شرایط بازی خوب را داشتند.

 

وی ادامه داد: اشتباهات زیاد و پاس های اشتباه وجود داد و در نیمه اول حال خوبی برای بازی نداشتیم و گل بدی هم خوردیم که من تا بحال در فوتبال چنین چیزی را ندیده بودم.

 

درخشان درباره نیمه دوم این بازی اضافه کرد: در نیمه دوم بچه های ما مصمم شدند که تلاش بیشتری کنند و دوندگی و درگیری هایشان را بیشتر کردند و به نظر من نیمه دوم رفته رفته بهتر شدیم اما وقتی در شرایطی قرار می‌گیرید که تیم حریف به لاک دفاعی می‌رود، با شرایط بد زمین خیلی‌ نمی‌شود کارهای تاکتیکی را پیاده کرد. 

 

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: گره ای در کار ما بود که اجازه نمی‌داد ما بتوانیم راحت بازی کنیم و آنها هم فضاها را بسته بودند و فشرده بازی می‌کردند و تعویض ها شرایط ما را بهتر کند اما چیزی که توانست ما را موفق کند این بود که تلاش بچه ها خیلی بیشتر شد و همین جای امیدواری داشت که بچه ها خیلی خوب تلاش کردند و زحمت کشیدند و در نهایت به این پیروزی رسیدند. 

 

درخشان با اشاره به بسته بازی کردن تیم لبنان گفت: کار سختی بود چون وقتی شما در شرایط بد قرار می‌گیری، رسیدن به شرایط خوب تلاش خیلی زیادی می‌خواهد و تیم لبنان آمده بود که بسته بازی کند و تلاش کند که حتی امتیاز مساوی را از ما بگیرد ولی بچه ها خیلی خوب تلاش کردند و مزد تلاششان را گرفتند. فاصله فوتبال ما با تیم لبنان زیاد است اما بعضی مواقع بعضی مسائل رقم می‌خورد که متاسفانه آن باعث می‌شود شما جا بمانی. خوشبختانه کار قشنگ و تلاش بچه ها باعث شد که ما به موفقیت برسیم و این خیلی مهم بود که ما سه امتیاز این بازی را بگیرم و در نهایت بتوانیم با این سه امتیاز به سراغ بازی بعد برویم و از نظر روحی و روانی این برد برای ما خیلی مهم بود و خدا را شکر و خدا را شکر که ما سه امتیاز این بازی را گرفتیم.

 

وی درباره گلی که ایران دریافت کرد توضیح داد: خط دفاعی تیم اصلا مقصر نبود چون توپ به بیرون رفت و حتی بیرانوند هم دستش را به هوای اوت بلند کرد و به نظر من اشتباه خط نگه دار بوده که نتوانست آن توپ را اوت بگیرد و در نهایت توپ جایی آمد که هیچ بازیکنی فکر نمی‌کرد آنجا جای بگیرد و آن توپ را دریافت کند. این گل، نادر ترین گلی بود که در چندین سال اخیر دیدیم و خوردیم.

 

درخشان با اشاره به عملکرد خوب وحید امیری عنوان کرد: این بازیکن همیشه زحمت کش است و همیشه تلاش می‌کند و همیشه جزو بهترین ها و زحمتکش ترین ها بوده است.

 

او در پایان درباره عملکرد خط حمله تیم در عدم حضور طارمی گفت: همه بازیکنان تلاش کردند و زحمت کشیدند و نباید عملکرد آنها را زیر سوال ببریم. مهدی طارمی هم بازیکن خوبی است و امیدوارم هر چه زودتر مشکل او هم حل شود و به تیم ملی دعوت بشود‌.

دیدگاه‌ها