کد خبر : 1791502 | 20 آبان 1400 ساعت 19:35 | 11.3K بازدید | 2 دیدگاه

هری کین: بعد از یورو انگیزه‌ام را از دست دادم

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، می‌گوید شکست این تیم در فینال یورو 2020 برایش بسار سخت بوده است.

هری کین: بعد از یورو انگیزه‌ام را از دست دادم

به گزارش "ورزش سه"، کین تابستان پرماجرایی را پشت سر گذاشت. او به همراه تیم ملی انگلیس به فینال یورو 2020 راه پیدا کرد اما در ضربات پنالتی شکست خورد و پس از آن موقعیتش در باشگاه نیز دستخوش تغییر شد چون منچسترسیتی به صورت جدی به دنبال جذب او از تاتنهام بود.

کین قصد داشت از تاتنهام جدا شود اما مدیران این باشگاه چنین اجازه‌ای به او ندادند. او ازآن زمان دیگر نتوانست برای باشگاه و تیم ملی به دوران اوج برگردد و در این فصل تنها 10 گل به ثمر رسانده اما در پنج بازی اخیر هیچ گلی را وارد دروازه حریفان نکرده است.

کین در پاسخ به سوالی درباره حفظ انگیزه گفت:« این کار همیشه سخت است. ما در دو تورنمنت مهم آخر در سطح ملی به نیمه نهایی و فینال راه پیدا کردیم و این اتفاق از نظر روحی هم روی بازیکن تاثیرگذار است. در عرض چند هفته باید به لیگ برتر برگشت و اینطور به نظر می‌رسد که فرصتی برای کنار آمدن با شکست و یاد گرفتن از آن وجود ندارد.»

 

1640892

 

او ادامه داد:« بازیکن فرصت کافی ندارد تا در میان این هیاهو ببیند چه چیزی درست است و چه کار اشتباهی انجام داده است. من فکر می‌کنم آن شکست در تیم ملی در ویمبلی تا آخر عمرم با من خواهد بود. هرگز نمی‌توان با چنین اتفاقاتی کنار آمد و امیدوارم ما بتوانیم پیش برویم و در رقابتی دیگر به قهرمانی برسیم اما این زخم همیشه با ما می‌ماند.»

کین درباره شایعات پیرامون جدایی‌اش از تاتنهام هم گفت:« صحبت‌ها و شایعات بسیاری در طول تابستان به گوش می‌رسید، این اولین بار بود که چنین اتفاقی برای من رخ می‌داد اما بخشی از پروسه یادگیری و تبدیل شدن به بازیکنی بزرگ است و من فکر می‌کنم خیلی خوب آن را مدیریت کردم.»

دیدگاه‌ها