کد خبر : 1791507 | 20 آبان 1400 ساعت 20:12 | 17.8K بازدید | 2 دیدگاه

از امان تا صیدا، فاصله یک گل ملی؛

نوامبر، ماه دوست‌داشتنی برای احمد نور (عکس)

احمد نوراللهی مهم‌ترین گل زندگی حرفه‌ای خود را برای صدرنشینی مقتدرانه ایران در پایان دور رفت مرحله مقدماتی جام جهانی وارد دروازه لبنان کرد.

به گزارش "ورزش سه" در حالی‌که بازی ایران و لبنان در هم پیچیده بود و به نظر با پیروزی میزبان به پایان می‌رسید، ابتدا سردار آزمون و سپس احمد نوراللهی موفق به گلزنی مقابل حریف شدند؛ گل احمد نوراللهی با یک ضربه مطمئن و تماشایی و به سبکی به ثمر رسید که از او قبلاً بارها در پرسپولیس دیده بودیم.

 

نوراللهی که در پرسپولیس یک مهره بی‌جانشین بود و در الاهلی بعد از مدتی نیمکت‌نشینی، تبدیل به چهره اصلی خط هافبک این باشگاه اماراتی شده است، در تیم ملی هم قصد ندارد پیراهن فیکس خود را در میانه میدان به بازیکن دیگری بدهد.

 

 

1663445

 

 

او بعد از این گل ابتدا شادی مفصلی انجام داد و بعد از آن‌که به نظر بغضش ترکید، رو به سعید زارعیان عکاس اعزامی فدراسیون، لوگوی فدراسیون و پرچم ایران با انگشت نشان داد تا نشان بدهد چقدر از این پیروزی خوشحال است.

 

احمد نوراللهی که آخرین‌بار در 14 نوامبر 2019 مقابل تیم ملی عراق، تک گل شاگردان ویلموتس را زده و شمار گل‌های ملی‌اش را به عدد 2 رسانده بود، امروز 11 نوامبر 2021 توانست دروازه لبنان را فرو بریزد و یک گل ارزشمند به ارزش 3 امتیاز برای تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه صیدا وارد دروازه لبنان کرد. اولین گل ملی احمد نور در بازی تاریخی ایران و کامبوج به ثمر رسیده بود و حالا امشب او تعداد گل‌های ملی‌اش را به عدد 3 رساند.

 

 

 

1663473

 

1663474

دیدگاه‌ها