کد خبر : 1791514 | 20 آبان 1400 ساعت 20:31 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

سعادت: خوشحالم در قویترین لیگ جهان بازی می کنم

بازگشت بردیای والیبال ایران به ایتالیا

بردیا سعادت بازیکن تیم ملی والیبال راهی کشور ایتالیا شد تا برای باشگاه تاپ والی سیسترنا به میدان برود.

بازگشت بردیای والیبال ایران به ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، بردیا سعادت بازیکن تیم ملی والیبال ایران بالاخره تیم جدیدش را مشخص کرد. سعادت که سال پیش در لیگ صربستان و برای تیم نیش به میدان رفت، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و به‌رغم تجربه کم، نظر باشگاه مودنا ایتالیا برای همکاری را جلب کرد.

 

او به عنوان جوان‌ترین لژیونر تاریخ والیبال ایران در فهرست بهترین سرویس‌زنندگان لیگ صربستان قرار گرفت و با عملکرد درخشان خود توانست نظر چند تیم مطرح را به خود جلب کند. وی از بین تمام پیشنهادهایی که داشت تیم مودنا را انتخاب کرد و قراردادی 3 ساله با این تیم امضا کرد.

 

بردیا سعادت اما در تصمیمی غافلگیر کننده و با استفاده از بندی که در قراردادش با تیم مودنا وجود داشت توانست با پرداخت 40 هزار یورو آزاد شده و به تیم ویکستورم کره جنوبی بپیوندد. حضور سعادت در کره جنوبی نیز زمان زیادی نبرد و این پشت خط زن قراردادش را با تیم کره ای فسخ کرد. حالا و با اعلام باشگاه تاپ والی سیسترنا ایتالیا، بردیا سعادت پشت‌خط‌زن جوان والیبال ایران به این تیم پیوسته است.

 

بردیا سعادت پس از نهایی شدن این انتقال در گفت‌وگو با رسانه باشگاه سیسترنا گفت:" بسیار خوشحالم که در ایتالیا بازی می کنم؛ من این فرصت را دارم که در قوی ترین لیگ جهان شرکت کنم. من نمی توانم صبر کنم تا به گروه بپیوندم و با دوستان جدیدم آشنا شوم. من تمایل زیادی برای شروع بازی در سوپرلیگا و رقابت با قهرمانان بزرگ دیگر تیم ها دارم، اما مهمتر از همه برای من، رسیدن به موفقیت با سیسترنا است "

 

گفتنی‌ است در حال حاضر تیم سیسترنا با دو پیروزی و دو شکست از چهار بازی برگزار شده، در رده نهم رقابت‌های لیگ ایتالیا قرار دارد.

دیدگاه‌ها