کد خبر : 1791560 | 21 آبان 1400 ساعت 09:42 | 10.7K بازدید | 2 دیدگاه

فلیک: لبخند نمی‌زنم چون تمام تمرکزم روی بازی است

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، از عملکرد بازیکنانش در بازی برابر لیختن اشتاین ابراز رضایت کرد.

فلیک: لبخند نمی‌زنم چون تمام تمرکزم روی بازی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در زمین خود میزبان لیختن اشتاین بود تا نهمین دیداراز مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر را برگزار کند و در نهایت نیز موفق شد با 9 گل حریفش را در هم بکوبد.

ایلکای گوندوغان گل او این بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، لروس سانه و توماس مولر هم کدام دو بار دروازه حریف را باز کردند و مارکو رویس و ریدل باکو نیز دیگر گلزنان تیم ملی آلمان بودند. دو گل نیز توسط بازیکنان لیختن اشتاین به اشتباه وارد دروازه خودی شد.

تیم ملی آلمان پیش از این صعودش به رقابت‌های جام جهانی را قطعی کرده بود و این پیروزی تاثیری در این امر نداشت اما باعث شد فلیک به اولین سرمربی تاریخ این تیم تبدیل شود که در هر شش بازی ابتدایی حضورش روی نیمکت به پیروزی رسیده است.

فلیک پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من از عملکرد امروز بازیکنان بسیار خوشحال هستم، خصوصا که توانستیم یواخیم لوو را با 9 گل بدرقه کنیم. هواداران جو فوق العاده‌ای را امشب در ولفسبورگ رقم زدند.»

 

1663568

 

او در پاسخ به این سوال که چرا روی نیمکت لبخند به لب ندارد نیز گفت:« من همیشه تمام تمرکزم را معطوف بازی می‌کنم و به همین دلیل حالت صورتم به این شکل درمی‌آید و چندان آسان نیست.»

این مربی همچنین درباره شرایط لروی سانه و دو گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند گفت:« ما همیشه گفتیم که لروی مصدومیتی جدی را پشت سر گذاشته و برای بازگشت به اوج نیاز به زمان دارد. تماشای سبک بازی او واقعا جذاب و سرگرم کننده است. او پیشرفت بسیار خوبی داشته و من برای او خوشحالم چون شخصیت بسیار خوبی هم دارد.»

 

1663569

 

مارکو رویس که یکی از گلزنان این بازی بود نیز به خبرنگاران گفت:« من احساس بسیار خوبی با هانسی دارم. می‌توانم اعتماد به نفس او را حس کنم. چیزی که مهم است، اتفاقی است که در زمین رخ می‌دهد. من سعی می‌کنم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. ما باید همه دیدارها را جدی بگیریم و بیشترین استفاده را از آنها ببریم.»

دیدگاه‌ها