کد خبر : 1791561 | 21 آبان 1400 ساعت 10:01 | 12.4K بازدید | 1 دیدگاه

انریکه: باید با گل‌های زیاد سوئد را ببریم

لوییز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پس از پیروزی برابر یونان مدعی شد که هدف بعدی این تیم پیروزی برابر سوئد است.

انریکه: باید با گل‌های زیاد سوئد را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اسپانیا و یونان شب گذشته هفتمین دیدار از مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2022 قطر را برگزار کردند و در نهایت این شاگردان انریکه بودند که با تک گل پابلو سارابیا از روی نقطه پنالتی در دقیقه 26 به پیروزی رسیدند.

اسپانیا با کسب سه امتیاز این بازی موفق شد مجموع امتیازاتش را به عدد 16 برساند و به لطف پیروزی غیرمنتظره گرجستان برابر سوئد در دیگر بازی گروه بی، با یک امتیاز بیشتر از این تیم در صدر جدول جای گرفت تا در هفته آخر در بازی رو در رو به مصاف آنها برود.

لوییز انریکه پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« وقتی بازیکن بودم یادم هست که به لطف جهنمی که هواداران در سویل به راه انداختند، موفق شدیم برابر دانمارک به پیروزی برسیم و به جام جهانی صعود کنیم. امیدوارم این جو در بازی حساس برابر سوئد تکرار شود. فکر می‌کنم ما به جام جهانی صعود خواهیم کرد. حتی وقتی دوم بودیم هم این باور را داشتم. باید برابر سوئد با گل‌های زیاد به پیروزی برسیم. از نظر تئوری آنها باید بیشتر حمله کنند  چون ما به یک مساوی احتیاج داریم اما ما برای پیروزی به میدان می‌رویم.»

 

1663570

 

او در ادامه درباره عملکرد بازیکنانش در بازی برابر یونان اظهار داشت:« ما می‌توانستیم بهتر بازی کنیم اما یونان حریف بسیار خوبی بود. ما توانستیم بازی هجومی آنها را خنثی کنیم. از عملکرد تیم راضی هستم چون در این دیدارهای پرفشار طبیعی است که همه کمی عصبی باشند. اما واقعیت این است که در نیمه دوم کنترل کمتری داشتیم تا این که بوسکتس وارد شد.»

این مربی اسپانیایی اضافه کرد:« هدف امروز ما این بود که در بازی خارج از خانه پیروز شویم که هدف ساده‌ای نیست. از نظر عملکرد و رفتار در زمین، بازیکنان بسیار خوب ظاهر شدند. ما بلند پرواز هستیم، این موضوع را در زمین نشان دادیم و پاداش این بلندپروازی را هم گرفتیم.»

دیدگاه‌ها