کد خبر : 1791562 | 21 آبان 1400 ساعت 10:11 | 15.7K بازدید | 17 دیدگاه

برانکو: جنگندگی بازیکنانم امیدوارکننده بود

سرمربی تیم ملی عمان می گوید که کسب نتیجه تساوی برابر چین، بهتر از مغلوب شدن مقابل این تیم است.

برانکو: جنگندگی بازیکنانم امیدوارکننده بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عمان در پنجمین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی، مقابل چین به نتیجه تساوی یک – یک رضایت داد. برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان در نشست خبری پس از بازی گفت: خوب است که بازی را نباختیم، به خصوص که این بازی در خارج از خانه برگزار شد.

 

وی افزود: انتظار بازی سختی را داشتم، زیرا دو تیم می خواهند در رقابت ها باقی بمانند و به جام جهانی بروند. به بازیکنانم بابت عملکرد خوب و جنگندگی شان در زمین تبریک می گویم، پس از پیروزی چین در نیمه اول، انگیزه خود را از دست ندادیم.

 

برانکو در پایان گفت: تیم چین تیم خوبی است و بازی خوبی انجام داد و بازیکنان خوبی در اختیار دارند و من به چین تبریک می گویم زیرا آنها تیم خوبی نسبت به گذشته ایجاد کردند. ما تمرکز خود را تا پایان بازی حفظ کردیم و به تساوی رسیدیم.

 

هم اکنون در جدول رده بندی این گروه، عربستان با 13 امتیاز در صدر قرار دارد، استرالیا با 10 امتیاز دوم است. ژاپن 9 امتیازی در جایگاه سوم قرار گرفته، عمان با 7 امتیاز در رتبه چهارم است و چین نیز با 4 امتیاز در رده پنچم گروه قرار دارد ضمن اینکه ویتنام بدون امتیاز قعرنشین این گروه است.

دیدگاه‌ها