کد خبر : 1791570 | 21 آبان 1400 ساعت 10:45 | 18.7K بازدید | 1 دیدگاه

نمی‌تواند خشن نباشد؛ اخراج په‌په مقابل ایرلند (عکس)

په‌په، مدافع باتجربه تیم ملی پرتغال، به دلیل دو خطای متوالی در بازی شب گذشته برابر ایرلند از زمین بازی اخراج شد.

نمی‌تواند خشن نباشد؛ اخراج په‌په مقابل ایرلند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پرتغال و ایرلند شب گذشته در هفتمین بازی از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در گروه آ به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این بازی کاملا پایاپای پیش می‌رفت و تیم ایرلند به کریستیانو رونالدو و هم تیمی‌هایش اجازه نداد که سلطه کاملی بر بازی داشته باشند.

به نظر می‌رسید که تیم ملی ایرلند به هیچ وجه برای دفاع صرف مقابل پرتغال قدم به زمین بازی نگذاشته و قصد دارد که تمام تلاشش را برای کسب سه امتیاز این بازی و ایجاد دردسر برای تیم ملی پرتغال به کار بگیرد.

حملات این تیم در دقایق پایانی بازی نیز شدت گرفت و همین افزایش فشار باعث شد که په‌په در دقیقه 72 به دلیل خطای هند اولین کارت زردش را دریافت کند اما این پایان کار نبود و تنها 9 دقیقه طول کشید تا این بازیکن در دقیقه 81 با خطایی که انجام داد با کارت زرد دوم از سوی داور مواجهه شده و مجبور به ترک زمین شود.

 

1663584

 

1663586

 

ایرلند در دقیقه پایانی نیز تلاش کرد تا دروازه تیم 10 نفره پرتغال را باز کند اما موفق نشد و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

 

1663587

 

پرتغال با این یک امتیاز، جمع امتیازاتش را به عدد 17 رسانده و به دلیل تفاضل گل بهتر از صربستان که هم امتیاز با آنهاست در صدر جدول قرار گرفت. شاگردان فرناندو سانتوس در بازی بعدی خود در مرحله انتخابی جام جهانی باید به مصاف همین تیم بروند و نتیجه این بازی تکلیف تیم صعود کننده از این گروه را مشخص خواهد کرد.

دیدگاه‌ها