کد خبر : 1791573 | 21 آبان 1400 ساعت 11:09 | 25.2K بازدید | 18 دیدگاه

لموچی بازیکن ما نبود و از قشقایی به فولاد رفت

کلانتری:صد در صد آن صحنه پنالتی بود

علی اصغر کلانتری، سرمربی فجرسپاسی، در مورد وضعیت تیمش و همین طور حواشی بازی با استقلال صحبت کرد.

کلانتری:صد در صد آن صحنه پنالتی بود

به گزارش "ورزش سه"، کلانتری که فصل قبل فجر را قهرمان لیگ آزادگان کرد و آنها را به لیگ برتر رساند، در این فصل کار بسیار سختی پیش رو دارد. فجر تا اینجا چهار امتیاز گرفته که نتایج نسبتا خوبی برای این تیم است. سرمربی فجر در ابتدا راجع به شرایط تمرینی و بازیکنانش گفت: دو روز تعطیل کردیم و از روز سوم، سه شنبه تمرینات را شروع کردیم و تا بازی با پیکان که بیست و هشتم است ادامه می‌دهیم. بازیکنان واقعا به هماهنگی رسیدند و فقط یک یا دو بازیکن مثل حسین مهربان دیرتر به ما اضافه شد و امیدواریم شرایط ایشان هر چه زودتر بهتر شود و با بچه‌ها هماهنگ تر شود. چند مصدوم مثل آقای شهرام گودرزی، آقای خانی داشتیم و همینطور آقای فرزان دانا که در تیم ملی امید مصدوم شد. امیدواریم این افراد در این تعطیلات بتوانند به تیم برگردند.

 

کلانتری در مورد بازیکنان جدیدش گفت: از تمام بازیکنانی که گرفتیم راضی هستیم. همه‌ی آن‌ها بچه‌های با انگیزه، فنی و با اخلاق هستند. کسانی به تیم جذب شدند که به شاخصه‌ی تیم فجر شهید سپاسی می‌خورند و از همه‌ی آن‌ها تشکر می‌کنم که چه در مسابقات و چه در تمرینات، پر شور و پر حرارت زحمت‌ خود را می‌کشند. درباره مهدی لموچی هم باید بگویم، اشتباه می‌کنند؛ او اصلا بازیکن ما نبوده است! بازیکن تیم قشقایی بوده که از تیم قشقایی به تیم فولاد رفته است.

 

سرمربی فجر درمورد آریا برزگر مهاجم تیم ملی امید بیان کرد: آریا برزگر را فصل قبل به مدت نیم فصل و به صورت قرضی از پرسپولیس گرفتیم و هنوز هم منتظریم و اگر دوست داشته باشد در باشگاه، قدمش بر روی چشم ماست که به ما اضافه شود ولی اگر راه بهتری جلوی روی اوست برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم. او را دوست داریم و این تیم، تیم خودش است و هر زمانی که دوست داشت می‌تواند به ما اضافه شود.

 

او در مورد وضعیت چمن حافظیه گفت: درباره‌ی وضعیت چمن حافظیه صحبت کردم و آخرین کاری که اداره کل و هیئت فوتبال می‌توانستند انجام دهند همین زمینی است که باید تا نیم فصل در آن بازی کنیم و چاره‌ای نداریم. هر چقدر زمین مسطح‌تر و صاف‌‌تر باشد برای بازیکنان تکنیکی ما بهتر است ولی اگر چنین شرایطی نیست؛ راهی وجود ندارد و ما باید کارمان را انجام دهیم.

 

کلانتری در خصوص گرفتن مساوی از استقلال بیان کرد: استقلال تیم پرمهره، خوب و پرهوادار است و شرایط‌شان جوری بود که سه بازی را برده بود. ما امتیاز گرفتیم و خیلی خوب بازی کردیم. علاوه بر اینکه امتیاز گرفتیم بچه‌ها بسیار شجاعانه، جسورانه، بافکر و تاکتیک فوتبال بازی کردند و این امید به ما داد که نوید روزهای خوشی را در آینده داشته باشیم.

 

او در پایان در خصوص عصبانیت و فریادهایش در بازی مقابل استقلال گفت: عصبانیت و داد و بیداد در کنار زمین کمکی به سطح داوری نمی‌کند ولی بالاخره به این راحتی نیست. چندین مورد این اتفاق افتاده است که تیمی برای یک گل یا یک امتیاز یا حذف شده و قهرمان نشده است و وقتی در چند بازی گذشته ما به غیر از بازی با نفت آبادان، مشکلات داوری داشتیم که تاثیرگذار بوده به همین دلیل ناراحت می‌شویم. بعضی از کارشناسان گفتند که آن صحنه برای ما پنالتی بوده است و تعدادی از کارشناسان هم گفتند که پنالتی نبوده  اما من صددرصد می‌دانم آن صحنه دقیقه 94-93 روی بازیکن ما پنالتی بود و این موارد آدم را اذیت می‌کند.

دیدگاه‌ها