کد خبر : 1791574 | 21 آبان 1400 ساعت 11:09 | 84.3K بازدید | 19 دیدگاه

رونالدو کیه؟ ما CR7 خودمان را داریم! (عکس)

هواداران تیم ملی ایرلند با برافراشتن بنری در بازی شب گذشته برابر پرتغال از سی آر سون جدیدی رونمایی کردند.

رونالدو کیه؟ ما CR7 خودمان را داریم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پرتغال و ایرلند شب گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر روبروی یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

این بازی در حالی به تساوی کشیده شد که په‌په در دقیقه 81  و پس از دریافت دو کارت زرد متوالی از زمین بازی اخراج شد تا پرتغال در دقایق پایانی 10 نفره به کارش ادامه داده و فشار بسیاری را از سوی تیم حریف تحمل کند.

یکی از نکات جالب این بازی اما بنری بود که از سوی هوادارن تیم ملی جمهوری ایرلند بر روی سکوها برافراشته شده بود. در این بنر تصویری از کالوم رابینسون، مهاجم این تیم، به چشم می‌خورد که حروف اول نام و نام خانواگی‌اش با کریستیانو رونالدو یکی است و شماره هفت ایرلند را نیز به تن دارد. همین باعث شد که هواداران ایرلند با عنوان CR7 از این بازیکن یاد کنند.

 

1663597

 

رابینسون 26 ساله در حال حاضر عضو تیم وست برومویچ آلبیون است که در لیگ چمپیونشیپ انگلیس توپ می‌زند و از سال 2018 تا به حال نیز پیراهن تیم ملی کشورش را به تن دارد.

این بازیکن در جریان بازی شب گذشته برابر پرتغال عملکرد قابل قبولی داشت و به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد. او پس از مردود شدن گل ایرلند که در وقت‌های تلف شده بازی به ثمر رسید بسیار عصبانی بود و بارها به همین خاطر به داور بازی اعتراض کرد. رابینسون همچنین پس از بازی در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد که پرتغال خوش شانس بوده که با یک امتیاز خاک ایرلند را ترک می‌کند.

دیدگاه‌ها