کد خبر : 1791653 | 21 آبان 1400 ساعت 19:18 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

اشل قراردادی پیکان و ذوب آهن قابل مقایسه نیست؛ 

حسینی: یک تیم خیلی خوب به فوتبال ایران معرفی شد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید تیمش با ارائه یک بازی کاملا برتر توانسته ذوب آهن را از پیش رو بردارد.

حسینی: یک تیم خیلی خوب به فوتبال ایران معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن که با 10 امتیازی شدن پیکانی ها همراه شد و این تیم را در جدول مسابقات در کنار استقلال صدرنشین کرد، اینطور حرف هایش را در نشست خبری آغاز کرد: پیش بینی یک بازی خیلی سخت را می کردیم. می دانستیم بازی طوری خواهد بود که گل کم خواهد داشت. دو تیم شکل دفاعی خوبی داشتند. چیزی که در زمین دیده شد، شکل خوب تیم ما و با برنامه بودن تیم ما بود. یک فوتبال بی نقص انجام دادند. فکر می کنم در کل 90 دقیقه گلر ما یک سیو هم نداشت. بچه هایمان به اندازه ای فرصت درست کردند که به گل های دیگری هم برسند ولی خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم و شرایط بهتری پیدا کردیم. 


او در مورد شاگردانش ادامه داد: فکر می کنم این بچه های پیکان لایق بهترین ها هستید، چون واقعا با دل و جان کار می کنند و حرف گوش کن هستند. خیلی از این بچه ها از لیگ یک و دو جذب شده اند. بازیکنان سال گذشته هم خب یک سری از آنها جوانانی هستند که از آکادمی پرورش پیدا کرده اند. جا دارد از آقای سیامک رحیم پور، دکتر الله کرم، آقای محمود انصاری که این بچه های آکادمی را پیدا کردند و به آنها میدان دادند، تبریک بگویم. کمک حال ما بودند. امشب یک تیم خیلی خوب در فوتبال ایران متولد شد.


سوال اول در مورد تقابل ذوب آهن و پیکان بود که در پنجره تابستانی انتقالات زیادی میان آنها انجام شد و او در واکنش به این سوال گفت: طبیعی بود که سه امتیاز خیلی مهم بود برای هر دو تیم. به هر حال جابجایی مربیان و بازیکنان هم بود.فشار زیادی روی من نبود، چون سرمایه گذاری تیم حریف را اصلا نداشته ایم. خیلی اشل قراردادی پایین تر است و اصلا از نظر کادر مربیگری و بازیکنان قابل مقایسه با ذوب آهن نیست. طبیعی بود. به نظرم نباید شرایط به سمتی برود که نیمکت ها به هم بی احترامی کنند و باید احساساتمان را کنترل کنیم.


بخش بعدی صحبت های مجتبی حسینی در رابطه با پنالتی جنجالی مسابقه بود که با تصمیم اکبریان از تیم ذوب آهن گرفته شد. او در این مورد و دلیل آن توضیح داد: آقای صادقی پناه (مدیر رسانه ای پیکان) در این مورد توضیح دادند. ایشان در ابتدا دستشان روی ویبره رفت و واقعا حق تیم ما در حال ضایع شدن بود. روزی که بچه های ما به بهترین شکل کار کردند، این ظلم بزرگی بود. دوربین های تلویزیونی هم بود و کارشناسان هم هستند و دیگر حرفی و بحثی در این مورد نمی ماند.


سوال بعدی از مجتبی حسینی در رابطه با دلیل انتقال بازی پیکان به کرج بود و او در این مورد گفت: بازی اول ما با نفت مسجد سلیمان که در شهر قدس بازی کردیم، کیفیت زمین واقعا ما را اذیت کرد و سه امتیاز ما را زمین گرفت. همیشه گفته ام که تهران زمین ندارد و فقط ورزشگاه آزادی در تهران کیفیت دارد.


سوال آخر از مجتبی حسینی در مورد صحبت های مهدی تارتار در نشست خبری بود و اینکه او گفته از تیم پیکان پیش از مسابقه با بازیکنان این تیم تماس گرفته شده است. حسینی که خیلی متوجه این سوال نشده بود، دوباره از خبرنگار خواست موضوع مورد نظرش را تکرار کند و سپس در واکنش به آن با خنده گفت: مگر بازی جاسوسی است. ما تماس بگوییم چه بگوییم. دوره این حرف ها گذشته است. فوتبال بازی ای است که باید زحمت کشید. یک روزی اتفاقات برای تو رقم می خورد و یک روز برای تیم حریف.

دیدگاه‌ها